Gå til innhold

UL uke 6

januarbaby + novemberspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe poeng med ul i uke 6. Kan man se noe da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d trente øye, dvs gynekologen, kan vel se noe, men er vel verre for oss som ikke er så trent

i mitt tilfelle tok de innvendig UL, for å bekrefte et svangerskap utenfor livmor. Der mente de at de kunne se noe i venstre eggleder, og d var ca 5-6 uker gammelt. De måtte peke på bilde for å vise meg, så eg klarte til slutt å se noe lite skyggeaktig der de pekte.

Selv skal eg på UL nå kommende tirsdag, og er da 12 uker på vei

Skrevet

jeg skal til UL uke 6+5 pga svangerskap utenfor livmor for 3 år siden... og man kan da se et lite bankende hjerte.

Skrevet

Jeg hadde også et svangerskap utenfor livmoren for 10 år siden. Da sprakk egglederen til slutt.

Har fått 2 barn etter det og er nå gravid med min tredje. Var på tidlig UL, ca uke 6 i de to forige svangerskapene mine, før de kunne se noe hjerte som banket, bare for å konstantere at graviditeten var i livmoren.

Denne gangen slapper jeg mer av og venter et par uker til. Minst.

Er 8 uker nå.

Skrevet

hei:)

jeg har også januar baby i magen;)

Skrevet

Jeg var på tidlig UL i uke 6 nå nylig, pga sv.skap utenfor livmoren nylig, og alt de kunne se var at fostersekk og slikt lå på riktig plass, så kunne de se et lite embryo, som en hvit bønne med en plommesekk. Fikk ikke se noe bankende hjerte, det var ikke et tema en gang. Skal inn til ny kontroll om tre uker, for å se at utviklingen er normal. Lite spennende å se så tidlig, men man får jo konstatert et tidlig svangerskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...