Gå til innhold

seng vs rammemadrass

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde ærligtalt det andre innlegget om hvorvidt det er gammeldags å ha seng handlet om det...

Men seriøst, hvor mange her har seng og hvor mange har rammemadrass? evt vannseng eller andre typer soveplass;)

Vi har rammemadrass. Kjøpte meg den for 10 år siden da jeg kjøpte min første bolig. Moden for utskifting snart, og det blir nok da ny rammemadrass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rammemadrass, 15 år gammel :S

Skrevet

Vi har kontinentalseng.

Skrevet

Continentalseng, en Jenssen kjøpt på Januarsalg på Skeidar.. Helt grei, men ikke noe mer. I og med jeg synes 10.000 er mye å gi for ei seng, akter jeg å ha den leeeeeeenge...

Har et par vanlige senger på gjesterommet. Disse har gamle svanemadrasser, og de er helt konge!!

Har også ei billig rammmemadrass på et annet gjesterom, denne er visst ok, kjøpt for 750,- på (P)jysk... Gjestene sover visst godt i den og..

Så jeg har det meste, untatt spikermatte...

Skrevet

Rammemadrass her, eller kontinentalseng heter det vel egentlig. Svane Classic kjøpt for 2,5 år siden.

Skrevet

Rammemadrass er madrass med føtter, kontinentalseng er sokkel eller ben med to madrasser og overmadrass (for det meste) ene madrassen er som regel hel.

Skrevet

åh, da er det visst kontinentalseng vi også har. er med sokkel.

4 åringen har rammemadrass, 10 åringen har seng.

Har sovesofa på gjesterommet.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...