Gå til innhold

Kresen i forhold til valg av mann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden det ble slutt med barnefar. Har vært i to korte forhold etter det, men det begynner å bli en stund siden.. Merker at til lenger tid det går, til verre blir det.. Føles også ut som jeg er veldig kresen. Har profiler på forskjellige nettsteder, men det er liksom ingen som er bra nok.. Og jeg merker at jeg ikke søker etter folk som bor andre steder, for da synes jeg det blir for komplisert. Men dersom jeg søker etter folk bare i dette fylket, er ikke det rare utvalget...

Er ikke så ofte ut på byen heller, så jeg treffer jo lite mannfolk rett og slett. Vet ikke om det er rette stedet heller...som regel er det fleste fulle.. Føler nesten at jeg begynner å bli desperat, vil så gjerne treffe noen og bli forelsket! men til lenger tid det går, til verre blir det...føler nesten jeg er redd for å treffe en ny mann også...:(

Huff...vær så snill og si at det ikke er slik,og at det blir bra dersom jeg treffer noen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette kunne jeg nesten ha skrevet selv!:P

forstår så godt hva du sier..jeg har troen på at det en dag vil komme en somn er god nok for mor og barn, men det er vanskeligere nå. Så mange hensyn og forbehold. Jeg tror for min del at jeg gjemmer meg litt bak "alt som kan gå galt", og bruker det nok som en unnskyldning om jeg treffer noen som kunne vert aktuelle. Nettet gidder jeg ikke, byen leter jeg hvertfall ikke, og da er det jo egentlig begrenset tilgang ja..

si fra om du finner en formel på hvordan finne Mr. rett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...