Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Idag i 13-14tiden satt vi på trappa og venta på isbilen (hørte den plinga nedi her), men nei.,..ingen isbil kom. Guttungen på 2 1/2 satt på trappa og ropte, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisbilen, kom hit!!! ) Etter at vi venta i 20 minutter dro vi på butikken å kjøpte en is, for guttungen ville ha og det ville foreldra og! Og når kom isbilen?? Joda, den kom ikke senere enn 21.40!! Da sover min gutt, og den står rett utafor vinduet her og plinger som en gaaaal!!! Jeg ville ha is når sola sto på jeg, ikke når klokka er langt over leggetid og sola er på vei ned! Er'e noe hjelp i å sende mail? Andre som har gjort det?? Jeg skrev at det var litt på kanten og komme så sent....
___ Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Det merkelige herer vel at isbilen kjørerrundt og bryter helligdagsfreden på 1. pinsedag.Jeg trodde ikke de hadde lov til å kjørerundt med isen sin i dag jeg. I tillegg var butikken oppe så du fikk kjøpt is der? Merkelig! Bor du i Norge?
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Ja, det er faktisk sant: Glemte at det var hellig-hellig-dag idag. Jeg bor i norge, ja Bensinstasjon, plantasjen og tilogmed Rimi var oppe når vi var på kjøretur
Gjest Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Ha ha ha, Bor du i norge...???? Det GÅR an å få kjøpt is på en helligdag i Norge altså.... ;o) Jeg har gangavstand til to søndagsbutikker, og fått meg både ferskt brød og is i dag!
Jordbærpiken Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Jeg tar ikke de helligdagene så høytidelig, så om isbilen kommer å forstyrrer freden her. Så greit for meg, så lenge det ikke er sent på natt. Men ja, synes det er dårlig at isbilen ikke kom tidligere til deg, så morro for sønnen din å kjøpe is av isbilen da! Herlighet, gleder meg til min blir sånn, så satser på at isbilen da kommer før sola går ned! Her er også bensinstasjonene oppe uansett helligdag eller ei.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Nei, akkurat det med helligdagen bekymrer ikke meg heller. Men når klokka har passert 21.30?? Det er jo litt småsent? Min soon-to-be 3åring er hvertfall i seng da... Vi prøvde oss igjen når kl var 19.30, for da skal den være her iflg. skjema... men den er aldri her før etter sengetid (selvom 19.30 strengt tatt er midt i legging)
___ Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Mulig det finnes søndagsåpne butikker i nærheten her også selv om jeg ikke vet om det. Det er bareså totalt fjernt for meg å dra i butikken en sån dag :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Vi handla vel strengt tatt den isen på bensinstasjonen, når jeg tenker meg om. Men når vi var på kjøretur og kjørte forbi den åpne rimi'n, så stoppa vi for å kjøpe noe å drikke. Varmt idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå