Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Noen som vet hvorfor prisene har gått så voldsomt opp i det siste?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Neppe, prisene er nesten doblet siden før jul, og Euro er vel lavere nå enn den var da.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 ..å, det visste jeg ikke. Er ganske greit å handle på lookfantastic.com også. De har ofte tilbud og selvom man betaler litt porto er servicen upåklagelig. Det er ikke strawberry`s.....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Enig, kommer ikke til å bruke strawberry mer. De hadde delt opp forrige bestillingen min i tre småpakker så jeg måtte betale tollgebyr på 200 pr pakke i tillegg til moms osv. Når jeg sendte inn kvitteringen så skulle de dekke kostnadene, og sier de har ført tilbake pengene, men de er ikke inne på konto. Sjekket lookfantastic i dag, og de er langt billigere (de prod jeg sjekket) til og med med frakt, og etter at alle rabattene mine (totalt 20%) var trukket fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå