Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Kommer ann på hvor tett du mener da? Nr.1 mars 2005 Nr.2 oktober 2006 Nr.3 mai 2009 Og nr.4 kommer i august Blir 5,5 år mellom eldst og minst
yasmina Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Har 3 tette, 05,06 og 08. 3 aar og 5 mnd fra nr 1 til nr3 . Gaar kjemep fint det, men er passe kaotisk innimellom.Jeg jobber ikke da saa det er kanskje lettere saann sett.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Har to veldig tette, og nr 3 kommer litt før nr 2 blir 2 år... Blir 3 år og 3 mnd fra første til sistemann. Har vært veldig hektisk med to tette. Sjalusi,krangling og veldig aktive barn.. Slitsomt, men har gått veldig bra likevel... Er kjempe spent på hvordan det blir når nr 3 kommer.... Spesielt siden jeg blir mye alene med de tre barna det første året. Men er ved godt mot, og gleder meg masse =0) Tror uansett det blir bedre å få en nyfødt med barn på 2 og 3 år, en en på 1 år som førstemann var når nr 2 kom..... Vil gjerne høre erfaringer fra flere med tre tette?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Hl her =) Med tetthet mener jeg opptil to år mellom hvert barn. Har 23 mnd. mellom de to første, og mistenker jeg kanskje kan være gravid igjen (på cerazette). Ikke noe ønskesituasjon, men abort er uaktuelt. Da blir det i såfall 20 mnd. mellom de to yngste. Grunnen til at det ikke passer så godt nå er at har planer om å helrenovere huset til neste år, samt jeg hadde sett for meg noen flere år i arbeidslivet før evt. sistemann kom. Men er jeg gravid så får vi bare hoppe i det å få en tett søskenflokk =)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Har en på 22 mnd og tvillinger på 3 mnd. Det er veldig hektisk. Mye sjalusi og full fart, men også kjempe moro. Storesøster vil gjerne hjelpe til, og har blitt mer selvstendig. Krever gode rutiner og en stor dose tålmodighet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå