Gjest Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Tips? Får veldig vondt i hodet av dette... Skal til fysioterapaut, men har ikke fått time i nærmeste fremtid, dessverre.
Mor Løvehjerte Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Vær flink, og gjør nakkeøvelser: http://nhi.no/livsstil-og-helse/livsstil/diverse/forebygge-nakke-og-skuldersmerter-26675.html
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Velkjent problem dessverre Varm dusj, rispose (sånn som varmes i microen) eller varmeflaske/pute på problemområdet, smertestillende og horisontal stilling på sofaen. Ellers vil jeg anbefale deg å ta kontakt med en naprapat, som kan hjelpe deg litt på vei fram mot timen din hos fysioterapeut. Det koster jo litt, er vondt mens du er der, men kan hjelpe deg så du slipper å gå slik helt fram til timen hos fysio. Jeg brukte naprapat i venteperioden fram mot fysio. 450 kr gangen og gikk mellom en og to ganger i uken. Dyrt, men verdt det!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Nakkeøvelser er selvfølgelig det ALLER beste (langsiktige) rådet, men sånn her og nå er mitt råd også supert
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Evnt kiropraktor. Der får du gjerne time på dagen, eller hvertfall dagen etter.. Tell me, jeg kan ALT om nakkeproblemer. Har tilogmed vært på nakkeskole, faktisk!
calalalala Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Akkurat sånn jeg hadde det inntil tre uker siden, ble bare verre og verre. Jeg bestilte time på klinikk for alle. Har fått både kiropraktor og akupunkturbehandling. Og ble helt bra etter et par ganger
noLadyjustME Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 hei.. jeg satt som deg med henvisning til fysio, og venta i over 3 mnd..da hadde det gått 6 mnd før jeg tok kontakt med legen så tilsammen ble det 9 mnd ogen veldig stiv nakke Jeg begynte å gå for en mnds tid siden, og sist uke kom han fremt til at jeg hadde en leddlåsning mellom skulderbladene---som igjen hadde ført til stiv nakke, øreverk, tannverk(som ikke var tannverk da jeg var hos tannlegen)med veldig øm og kriblende kjeve, vondt i skulder og arm.. hehe, med andre ord jeg følte meg ganske syk og samtidig forsto veldig lite. Prøvde ut betennelses dempende, penicillin-kur fra tannlegen og flere salver. Men ett knekk på riktig sted har ført til at jeg nå kan snu på nakken, ære være fysioterapeuten!) Håper du snarlig kommer til time, ring gjerne å purr litt på de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå