Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Har en 16mnd gammel gutt som stort sett gir lyd fra seg hver natt. Noen ganger skriker han i våken tilstand, men ofte sover han samtidig med at han skriker... Kan det være ørebetennelse eller noe annet som gjør vondt? Noen som har vært borti noe lignende? Det er kanskje vanlig?? hilsen uvitende førstegangsmor.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Dette lurer jeg også på. Min 22 mndr. gamle lille har også begynt å grine i søvne. Av og til er hun våken og vil bare ha kos og trøst, mens andre ganger sover hun, med åpne eller lukkede øyne. Vi får rett og slett ikke kontakt med henne. Om dagen er hun høyt og lavt, som vanlig. Så vi tror ikke hun er syk.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Hei! Det kalles nattskrekk å e helt jævli.... Ungan får skrikeanfall i søvne og ingenting hjelpe Gutten min har vært endel plaga med det, å anfallet vare rundt 1,5 time hver gang. Det viktigste e at man e dær for dm sjøl om dm "herje" og hive på sæ, man ska aldri vekke et barn med nattskrekk. Av og til hjelpe det å bære litt rundt osv. Plutselig ser man at barnet våkne og e svært forvirra - Å iallefall gutten min e da veldig tørst etter all gråtinga. Sovne da med engang etterpå. Han e nu 1,5 år og d e blidd mindre og mindre av de anfallan, men mange unga plages til dm e 2-3 år Hold ut damer, d e forferdelig slitsomt og fælt å se ungan skrike natterstid - men d går over tilslutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå