trost09 Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Noen som har noen tips til hvordan få frøkna til å bli liggende i senga? Hu kjemper om å reise seg når hun blir lagt og virker som hu reiser seg i søvne og bare står og klager. Hu tar smokken av og til men er ikke en veldig trøst. Hu har våkna nesten 1 gang i timen de siste nettene også er det bare tull. Flere tenner har kommet, men var ikke så ille da. Trenger sårt noen råd.
*En rosa og en blå* Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 I risk for å starte en debatt, så kan jeg hvertfall fortelle hva som funket her i huset: Babysafe med seler. Høres ille ut å måtte "binde" barnet fast i sengen, men det gjorde hvertfall underverker for søvnen vår og snuppas. Hun lå i babysafe fra ca 7 til 10 mnd.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 måtte også gjøre som lucille et par måneder da eldste var liten. Han var også bare 7mnd og reiste seg opp HELE tiden. hvis han bare skule snu seg ltt fomla han hendene oppover sprinklene, så ble han stående der i halvsøvne og grine. Vi kjøpte pose som vi bant i senga, og han fant roen veldig der. vrei seg et par ganger før han kaitulerte og sov videre. Etter ei uke virka det som han virkelig koste seg oppi der, så ingen dårlig samvittighet herfra
trost09 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2010 Ja er det neste jeg føler jeg må prøve...Bare greit å se at noen andre har hatt grei erfaring med det. Virker drastisk men søvn er viktig for både store og små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå