Gå til innhold

Hvor skal dere føde henn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde på Ahus, slutten av januar/begynnelsen av februar...:oD

Dere da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner med at det blir Lillehammer sykehus =) januar :)

Skrevet

Usikkert,men regner med det blir St.Olavs Hospital i mndskiftet januar/februar :) (termin 29.januar)

Skrevet

Forhåpentligvis Fødeloftet på SUS i Stavanger i slutten av Desember :)

Skrevet

Riksen eller Føderiket i, termin ca 28 januar. De to første kom 9 og 13 dager før UL termin, så det er lov å håpe nå også:-)

Skrevet

Lillehammer sykehus. Termin i midten av januar, men de to andre har kommet 6 uker før.. så antar begynnelsen av desember.

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 7 januar. Siden jeg er førstegangsfødende vet jeg ikke hvor det er bra å føde. Er det noen som har erfaringer?

Skrevet

Ahus i slutten av januar! Hvis jeg ikke bestemmer meg for kongsvinger! ;)

Fornøyd med Ahus, har født der to ganger før, men har hørt så mye bra om kongsvinger oxo!

Skrevet

Er det vanlig at det er flere sykehus å velge mellom i store byer eller noe??Siden det virker som dere kan velge.

Jeg er fra lille Haugesund, så her er det nå bare et sykehus å velge i, med 5 fødestuer til disposisjon.

Skrevet

Jeg hører vel til Arendal sykehus tror jeg...., men har ikke hørt bare gode ting derfra, er en mulighet for Kristiansand og, vet ikke ennå hva det blir.... termin i slutten av desember...

Skrevet

Blir vel arendal sykehus, termin mndskiftet des/jan. Har ikke mye lyst da vi hadde et veldig ubehagelig møte med fødeavd der da lillemann ble født nov-09..

Skrevet

Til yeah:)

Det er fritt sykehus valg og du kan føde akkurat der du har lyst å føde...

Normalt vil man vel føde på det sykehuset man bor nærmest eller sokner til...

Jeg bor like uten for Oslo og kan velge mellom kongsvinger, ahus, ullevål, riksen og sykehuset i bærum (tror det er et eller to sykehus til, men husker ikke helt i farta nå)

Men her blir det ahus siden det ligger 10 min unna... (kan gått ta 5 min også) :oP

Skrevet

Jeg skal føde på Sørlandets Sykehus Kristiansand. Har termin 1. juledag!

Fødte førstemann også i Kristiansand og var fornøyd da, så det blir nok greit denne gangen også.

Skrevet

Fødte på Ahus sist, lurer på Ullevål denne gangen :) Bor på Strømmen

Skrevet

Regner med at det blir på Storken - KK i Bergen- om jeg holder meg frisk, sånn ca 20 januar 2011 :)

Skrevet

Sørlandet Sykehus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...