Gå til innhold

kan jeg ha blitt voldtatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute på byen fredag, fikk en blackout og våknet opp hjemm dagen etterpå hjemme uten truse og jakke. og hadde blødning.. Og jeg aner ikke hva faen som har skjedd, hvordan jeg kom meg hjem..jeg er livredd,... nå fikk jeg et sms av en som kalte seg for noe med an damenavn og spurte om vi skulle ta en kaffe, jeg sjekket opp nr og det kom opp en manne navn, og jeg sendte sms og spurte hvem han egebntlig var.. han sa.. sorry må ha sendt feil.. litt rart om han nevnte navnet mitt på meldingen..

Jeg er livredd, livredd:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha blitt vodtatt ja. Forstår godt at du er livredd...

Skrevet

Mener du at han har voldtatt deg også sender melding om du vil ta en kaffe??

Skrevet

Hvis du lurer på om du har blitt voldtatt, er det vel best å ringe politiet og komme seg på et voldtektsmottak?Selv om jeg tipper du har dusjet siden Fredag, så kan vel ikke regne med å finne noe dna...

Skrevet

Du må få sjekket om du er smittet av noe, ta kontakt med legevakt. De vil hjelpe deg.

Trøsteklem

Skrevet

Kjære deg.

Har du fortsatt klærne og sengetøyet. og ikke har vasket det? Ta det med deg ned på legevakten snarest.Der har kompetanse til å hjelpe deg. Det er viktig at du gjør dette fortest mulig, slik at de kan sikre seg biologiske bevis og se på blodprøvene. Det er ikke dermed sagt at du ble voldtatt, men dette høres litt skummelt ut.

Lykke til

Skrevet

hvorfor skulle han si en damenavn da?

Skrevet

Eller du kan ha gjort noe dumt på fylla. Merkelig om en som har voldtatt deg melder deg for en kaffe...??

Skrevet

Ehm.. Ettersom du ikke husker noe er det vel mest sannsynlig at du har hatt sex kontra å ha blitt voldtatt?

Skrevet

Kjære vene. Biologiske bevis vil jo kun vise at de evt, har hatt sex. Ikke om hun er voldtatt eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...