Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om noen som vet hvordan det er å ta Wild Jam ? leste at papaya er farlig for fosteret er det papaya i Wild Jam. Tenkte jeg skulle prøve dette.Jeg bruker Bi dronning gele da håper på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om Wild Yam hjelper? Hvem vet? Noen blir gravide mens de bruker det, andre ikke. For meg hadde det ingen effekt.

Wild Yam er en urt, og normalt sett er det ikke papaya i Wild Yam-produktene. Men det er jo bare å lese på boksen.

Når det er sagt, er det viktig å være obs på at man heller ikke skal bruke Wild Yam om man er gravid. Så man skal slutte på Wild Yam et par dager innen man venter mensen.

Skrevet

Heia! Den måned jeg begynte med Wild Yam ble jeg gravid, om det var det som forårsaker til graviditet er jeg ikke sikker på. Har gått med p-piller i 10 år, sluttet med det i august ifjor, og prøvde i flere måned uten hell, så tenkte jeg skulle prøve Wild yam i januar, og jammen satt spiren:)

Hvis du skal begynne med Wild Yam, må du huske på å ta 2-3 kapler dagen etter EL dagen. Tar du før så kan EL "stoppe" opp eller blir forsinket:( Er du usikker når på dagen du har EL, så er det bare å vente til 2 dager etter antatt EL dagen og starte med Wild Yam. Og husk å ta opphold ca ei uke etter EL, pga denne urten skal IKKE taes når man er gravid! Den måned jeg ble gravid, hadde jeg EL på lørdagskvelden, og begynte ikke med Wild Yam før mandagsmorgen. Da tok jeg 3 kapsler hver morgen til fredagsmorgen. Tok så opphold, 6 dager etter fikk jeg positiv graviditetstest;) Vanligvis venter jeg og se om tante rød kommer, men denne gangen tok jeg testen for sikkerhetsskyld siden jeg skulle på bursdagsselskap til ei god venninne av meg.

Du får lykke til:) Håper det klaffer for dere snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...