Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 har kraftige ryggsmerter nederst i korsryggen og av ogtil fremover og nederst i magen, sprer seg også oppover ryggen litt.. kan det være bekkenløysing? er 16 uker på vei, er vel litt tidlig for det nå?
CHC Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Sånn har jeg det også. Satt i parken med noen venner på bakken her om dagen. Det skulle jeg aldri gjort. Ble mye værre etter den dagen. Jeg er også 16 uker. Kan nok hende det er bekkenløsning ja. Sankke med legen å få meg en fysio time. sikker lurt for deg å høre også?
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2010 ja, tenkte det at viss det ikke var over til onsdag så vil eg ringe legen tror eg ja, det starta fredagskveld, var borte lørdags morgen, men lørdagskveld og i dag, har eg nesten ikke klart å reise meg skikkelig. har vært på hyttetur i helga. da ble det j tunge løft, med bagasje inn og ut og opp og ned. og båttur osv. så ble nok verre av tung bæring ja. glemme litt at eg er gravid avogtil.
delphi Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har en del lignende smerter+smerter i baken og strålende nedover beinet. Jeg er i uke 17 og fikk diagnosen bekkenløsning både av lege og fysio i uke 15 så man kan få det så tidlig... desverre... Blir lenge å gå med dette...
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Jeg hadde en periode med slike smerter i uke 15-16, men så gikk det seg til og nå kjenner jeg ingenting. Er nå i uke 20. Har hørt om andre også som får slike smerter med jevne mellomrom - som om bekkenet utvider seg og så stabiliserer seg der. Håper dere er like heldige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå