Gå til innhold

tar det lang tid og bli gravid igjen???

Anbefalte innlegg

Jeg har fått påvist at jeg har pco,det tok lang tid og bli gravid med min sønn nr 1,han satte på siste trippel pergotime forsøket,og når jeg fikk han så hadde ei ei lita undersøkelse etter fødeslen på sykehuset og han legen sa at jeg ikke kunne bli gravid,at det hadde blitt verre med cystene.Så da tenkte vi ikke på noe prevangsjon,men vips når lille gutt var ca 3 mnd så var jeg gravid igjen,legen på sykehuset fikk sjokk og trodde det ikke får han selv utførte ultralyden.

Nå har jeg to gutter en på 3 år og en på 2år.Og har veldig lyst på 3 mann..men jeg lurer på om det tar lang tid og bli gravid nå igjen..har brukt en slik p-ring etter nr 2 ble født.

Noen som vet?merker selv at jeg forstått har cyster.

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Så spennende! Man skal ikke alltid ta hva legene sier for "god fisk" :)

Jeg har lest her inne at det har blitt anbefalt å gå 3 mnd på p-piller (Diane i mitt tilfelle), for å få kroppen i en rytme. Og så hoppe rett over fra p-piller til Metformin, for å prøve å holde kroppen ved samme rytme så lenge den klarer.

Dette gjorde jeg når vi skulle prøve på nummer 2. Da gikk jeg 3 mnd på Diane, og etter 3 mnd me Metformin (altså 6 mnd etter jeg begynte på p-pillen) ble jeg gravid igjen :)

Skjønner du hva jeg mener?

Lykke til!! ::))

• 2 uker senere...

Har pcos, og snart tre barn. Etter nr 2 satte jeg inn spiral for å bremse litt, men etter et par mnd fikk jeg store mage smerter som ingen kunne forklare. Gikk sånn i 5 mnd før jeg fikk tatt ut spiralen, roten til alt ondt!! Første gangen vi hadde sex etterpå ble jeg gravid...

Så det kan gå så fort som helst ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...