Carina har to små gull Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Tanta startet tidlig på 9-10 dpo. Blødde lite og lenge. Trengte kun bruke truseinnlegg...ingen klumper.. Regner med det var tanta som var her. Nå de siste par dager har jeg... oppblåst mage, er blitt full av kviser, skikkelig uopplagt og har hatt skikkelige murringer i hele livmora kjennes det ut som og det kjennes ut som vokse smerter og det stråler bak i ryggen. Tenkte tanken om det kan være infeksjon osv.... Har ikke testet med noe gr.test, kun med el.test (billig strimmel). Men disse murringene bekymrer meg litt for at det er noe galt.... Bare noen tanker fra meg... Dere får ha ei flott pinse videre
Carina har to små gull Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2010 Kan vel skrive at el testene er negative...
gima Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Ta en test og hold oss oppdatert:) Man kan blø selv om man er gravid og en del opplever en slags falsk mens. Jeg blødde da jeg var gravid. Voksesmerter er et symptom på graviditet, så hvem vet....
nurkisimaven Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Føler med deg! er en uke over ikm og tester negativ...å jeg føler meg helt rar i underlivet:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå