Gå til innhold

En parfyme som lukter leeeenge, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av parfymer som forsvinner med den gang! Noen tips til parfymer som sitter lenge, så kan jeg lage meg en sniffeliste ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel kjenner andre at du lukter parfyme, selv om du ikke lenger kjenner lukten. Man blir fort vant til egen parfymelukt.

Jeg bruker Daisy fra marc jacobs og synes den er veldig bra.

Skrevet

Armani Code. Har hatt den siden den kom. Og den sitter hele dagen:) Den er helt super:)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

coco fra chanel, og gucci og gucci rush fra gucci er typisk dame lukter som lukter lenge.. men de er sterke og tunge.

Jeg bruker chance og coco mademoiselle fra chanel og syns de varer hele dagen, uten aa lukte "gammel dame"

Skrevet

Kommer an på hva slags lukt du liker, men jeg syns den nyeste til Escada sitter vanvittig godt, Marine Groove heter den. Vi har den på jobben og jeg sprayer meg med den hele tiden :P Og snart er den del av badehylla mi ;)

Skrevet

Jeg synes Laura Biagiotti er deilig:) Føler selv den sitter lenge.

Men akkurat det med og sitte lenge og sånn...

Forskjellen ligger i om det er eau de toilette, eau de parfum eller eau de cologne.

Forskjellen er konsentrasjonen av duftstoffene. Duftkonsentrasjonen er: parfyme 18-40%, eau de parfum 15-20%, eau de toilette 7-14% og eau de cologne 3-7%. Jo svakere den er, desto kortere tid sitter den. Jo sterkere den er, desto mindre trenger man å føre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...