Gå til innhold

Er dere godt likt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av naboer, venner, familie, kollegaer og andre folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det. Jeg håper det ;)

Skrevet

Vi liker vel alle å tro det :)

Skrevet

Jeg er godt likt alle andre plasser enn på DiB...

Skrevet

Nei, det er jeg ikke...

Skrevet

Når man kommer fra England og er vant til at folk hilser og smiler og spør hvordan det går, så er det et sjokk å komme til svarteste Trøndelag og oppleve at folk såvidt grynter på det beste, og ihvertfall ikke spør om noe som helst.

Ut i fra dette føler jeg at de fleste ikke liker meg, men jeg er vel litt paranoid (liker jeg å tro)....

Skrevet

Ja, jeg tror da det. Ikke provoserer jeg noen, høflig er jeg og vanligvis smilende og i godt humør.

Skrevet

Er ikke godt likt av noen som helst...

Skrevet

Jeg er veldig godt likt her på DIB.

Jeg heter Anonym og finner på mye moro...hahahaha!

Skrevet

Jeg er en sånn som man enten elsker eller hater. Så både og. Kollegaene mine (med unntak av en) liker meg veldig godt. Det gjør de fleste andre også, men så er det den 10 % som ikke skjønner humoren min og tar alt jeg sier bokstavlig.

Skrevet

usikker, av mann og barn ja.. Av venner ??

Skrevet

Jeg er sikkert en person man enten elsker eller hater.

Jeg er alltid i godt humør, alltid i overkant positiv. Har alltid noen spøker/gode kommentarer på lur. Selvironisk. Stortsett det man vil kalde en sprudlende jente. Jeg er trofast, og til å stole på, så jeg blir ofte betrodd, både av gutter og jenter.

Jeg har mange venninner, og er den som er holdepunktet i vennekretsen, samtidig har jeg mange guttevenner.

Skrevet

Stort sett ja. Men jeg har mange lik i skapet som kommer frem nå og da. Har gjort mye tulent i livet mitt og min usikkerhet fører til at jeg ser overlegen ut når jeg egentlig er veldig utrygg på andre. Så det er mange misforståelser ute og går og jeg er dårlig likt av litt for mange dessverre. Synd at folk ikke skjønner hvem jeg egentlig er:(

Skrevet

Jeg er godt likt av mine nærmeste venner ja. Ellers ville de ikke vært mine nære venner.

Generelt er jeg nok ikke godt likt. Jeg er utrolig sjenert å redd for å si feile ting, det resulterer i at jeg blir nervøs å absolutt sier masse merkelig.

Jeg er ikke som alle andre, jeg er litt rar. Det tar tid å komme virkelig innpå meg, selv om alle som møter meg mener jeg er kjempeåpen og sosial. det er ikke tilfellet.

Jeg har blitt kalt innbilsk, overlegen og bitchy rett og slett for at jeg av og til blir så nervøs at jeg ikke åpner munnen, eller tørr se andre rett i øynene.

Dæææ. Dib har blitt litt terapautisk for meg :P får mer og mer selvinnsikt hver eneste dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...