Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Jeg er så evig takknemlig for at jeg har to perfekte barn! Jeg er så evig takknemlig for at jeg kan gå den skolen jeg vil -praktisk talt bli hva jeg vil i hele verden! Jeg er så evig takknemlig for at jeg har tak over hodet og mat på bordet. Jeg har bil, barnevogn. en seng og sove i.....Jeg bor i Norge og opplever ikke krig, sult og død rundt meg...Jeg er rikere enn utrolig mange andre mennesker på jorda, og da tenker jeg ikke på penger. Jeg er så heldig at jeg får se barna mine vokse opp. Jeg er så heldig at jeg kan skru opp varmen på ovnen hvis det er kaldt inne. Jeg har venner og familie. Det finnes ufattelig mange mennesker der ute som kunne drept for å få leve det livet jeg gjør med nattevåk, bæsjebleier, middagslaging, studering, stressing og rydding! Kort sagt: Jeg fokuserer på alt jeg har og ikke det jeg ikke har! Ha en fin maidag alle sammen...vi er heldige:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Deilig å se et positivt innlegg her inne:) Vi er virkelig heldigere enn de fleste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå