neste*gang Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 hva skjer, jeg er så trøtt at jeg går omtrent å svimer rundt hele dagen. Har brukt helga til å bare gjøre det som faller oss inn, meg og junior.. og han setter huset på ende og leker og lager hus av møbler og puter og tepper osv.. og tau ut vinduet for å fange edderkopper i en bøtte som han kan ha på rommet sitt sier han (yeah.. right) og jeg svimer rundt og så fort jeg setter meg ned sovner jeg.. er så vidt jeg drar meg over gulvet.. Ikke syk, ingen allergi... ikke vondt noen steder bare trøtt.. spiser mat innholdsrik med masse vitaminer.. men bare så trøtt..trøtt og trøtt.. er jeg vårslapp? har jeg jobbet for mye? (8-4 idiotjobb som jeg begynner å hate) eller trenger jeg bare å "ta meg inn igjen etter stri periode"...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Uff, det er ikke godt å si, men vet hvordan du har det. Får noen ganger selv en helt merkelig trøtthet over meg som ikke noe annet enn søvn kurerer. Etter et par dager er jeg som før igjen. Har aldri funnet ut av hva det kan være. I går var jeg sånn, men forklares i dag med omgangssyke og feber:o(
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Få sjekket blodprosenten din. jeg var sånn en periode og det viste seg at jeg hadde veldig lav blodprosent.
Gjest Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Hvor mye sover du? Høres enten ut som du er blodfattig, eller at du sover for lite, eller mulig en kombinasjon. Håper bare det er et av disse to, og at du f.eks. ikke har pådratt deg no' utmattelsessyndrom eller kyssesyke eller den slags "dritt". God bedring.
Miramor Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Jeg hadde sånn og våknet ikke opp igjen før jeg startet med Levaxin. Hadde for lavt stoffskifte. Lykken var stor da jeg endelig kunne se en film uten å sovne midt inni filmen. Selv på aktionfilmer på kino klarte jeg og sovne. Var på biltur i Italia, og minner derfra har jeg bare på bilder. Sov nesten hele turen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå