Gå til innhold

Dette anonymforumet altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg gikk gravid med nr 2 googla jeg mye på nettet for å finne svar på et par småting jeg lurte på i svangerskapet. Det viste seg at mye av det jeg lurte på, var tema her inne på anonym. "Ok, tenkte jeg, da lager jeg meg en profil her inne", og jeg så gjorde.

Jeg fant ut at dette forumet var noe helt annet enn jeg trodde. Her inne var det helt andre regler enn i den virkelige verden. Blant annet fant jeg ut at svigermødre nesten uten unntak er noe herk, at barnefar omtrent alltid bør få halvparten av fødselspermisjonen, at skrivefeil blir slått hardt ned på og tyder på liten intelligens, at barnevernet er en institusjon man skal passe seg for da de er til for å ta unger fra folk, at sug lut er den store høvdingen (og forøvrig så fornærmet at han for tiden oppholder seg på krangle, slik at "naboene" skal få seg en lærepenge), at de som konsekvent signerer med nick gjerne vil bli husket og oppfattet som smarte eller tøffe og at det å glemme anonym-knappen er det verste som kan skje deg, da du vil bli hetset så mye at du tvinges til å skifte nick eller til og med åpne en ny konto.

Hva er det, damer??? Dere småbarnsmødre som skal lære barna deres gode holdninger? Dette stedet er et MOBBE-forum til tider! Det er ille å lese noe av det som blir skrevet her.

Med mindre dere er 12 år; skjerp dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

And so the story goes, di-da-di, di-da-di-blablabla.

Skrevet

Forventa meg akkurat et sånt svar fra akkurat deg, Bærkorga;-D

Du virker veldig usikker, og er konsekvent negativ og "beinhard" i svarene dine, med argumentasjonen at "hvis folk ikke tåler å høre sannheten, trenger de ikke være her". Feil. Du trenger ikke være her, du må rakke ned på andre for å føle deg bedre selv, og det er ikke det anonymforumet skal brukes til.

Gå og dilt etter din store helt og guru sug lut, og hold deg på krangle, det er så behagelig å slippe surmulinga deres her inne. ;-)

Skrevet

Anonymforumet er jo kanskje det værste forumet her da^^ (men det finnes en del andre verre forum).

Men hvis du ser litt etter så hender det seg at det faktisk finnes folk her inne man kan lære noe av:) Man må bare ikke ta seg så nær av ting å se nøye etter;P

Suglut trur jeg er ei dame forresten, og er vel på ingen måte noen høvding her inne. Bare noen som har hengt seg helt opp i henne^^

Skrevet

Veldig enig med deg, man må tåle mye for å holde ut, for folk her sier jo sannheten (påstår de) og den må alle bare takle så lenge man spør på et anonymforum. Tragisk tankegang, akkurat som om all folkeskikk forsvinner fordi man er anonym.

Det finnes heldigvis også damer her inne som tar spørsmål på alvor og gir deg fornuftig og konstruktiv tilbakemelding også, og all ære til de!

Skrevet

Det er jo frivillig å engasjere seg her da... Det er jo ingen som tvinger deg, hi...

Skrevet

Ja, mange ustabile folk her inne :) Bra at det har kommet en rapporter-knapp. :)

Gjest Toxic
Skrevet

Huff, det kan ikke være greit for deg å føle slik mistrivsel. Kanskje på tide å logge ut for godt? Om du ikke liker deg her, skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å kaste bort tida di på anonymforumet. Du finner helt sikkert svarene du søker på f.eks skravle.

Ps: se nå til helvete å la Sug Lut være. Er det slike holdninger du vil overføre til ungene dine? Mobbing er ikke greit, så vennligst skjerp deg.

Skrevet

Psykoanalyser fra NN duger bra som underholdning på en søndagskveld.

Se ellers mitt forrige innlegg i denne tråden.

Skrevet

Ja, det er til tider endel dritt som slenges her derfor tror jeg de fleste tar innlegg og svar her inne på anonymforumet med en klype salt.

Skrevet

Er helt enig med HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...