Tulipan2010 Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Huff, tror jeg har fått hemorrider. Aldri hatt det før, men kan virke som det. Gjør ikke vondt, men klør og er litt ubehaglig. Ser også ut som en liten klump der du vet... Satser på fiber, masse vann, frukt og grønnsaker. Noe som har erfaring med dette? Hvor ille kan det bli? Tips? Jeg opptaget dette først i går, så det kan jo hende dette bare er begynnelsen. Blæ....
2 boys & now pink Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Det hadde jeg da jeg gikk gravid med første barnet mitt. Du kan prøve med sheriprokt salve og eller stikkpiller fra apoteket. Mine klødde også, var aldri smertefulle, men de plaget meg så masse at da de ikke forsvant etter fødselen, fikk jeg legen til å henvise meg til fjerning, og har ikke hatt dem siden. Fjerningen skjedde i lokalbedøvelse! Lykke til!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Dette kjerringrådet høres kanskje rart ut! Men jeg hadde en hemoride i begynnelsen av svangerskapet som klødde og var ubehagelig. Googlet litt rundt og leste at natusan sink salve ville gjøre susen. Smørte på et tykt lag, dagen etter "datt den av", blødde litt da, men den ble borte...! Har ikke vært plaget siden!
WPW Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Å, det må jeg prøve.. Etter fødsel nummer 1 hadde jeg så ille hemorroider at jeg til tider følte at det reduserte livskvaliteten min. Merker at det samme kommer til å skje igjen etter denne fødselen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå