auro Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Gutten på 10 mnd hoster så han brekker seg. Er det noe vi kan gi han som hjelper? Hoster ikke hele tida, men særlig når han legger seg.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Hostesaft. vi har en hoste saft som er slimoppløsende, det fins også en som er imot tørrhoste Er litt usikker på om at eg har opplevd at den fynker, men den skal vist gjøre det da Lykke til!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Vann. Og hev sengen på den siden han ligger med hodet. Legg noen bøker eller lignende under beina på sengen så han ikke ligger helt i vater. ) Gi ham ihvertfall ikke melk.
PrøvLykken Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Saltvannsdråper (nasedråper) hjelper her. Og heve hodeenden av senga. Kjølig i rommet (hvis det går i denne varmen...)
♡ A & E ♡ Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Vann, heve senga, kjølig rom-tynnere dyne. Mine hoster mindre når de ligger på siden. God bedring
auro Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2010 Takk for tips. Har hevet senga. Reseptfri hostesaft synes jeg ikke virker uansett alder. Høres kanskje ut som han er litt bedre nå i kveld. Har ihvertfall sovet noen timer nå. Har ikke feber eller dårlig form, bare hosten som plager han. Men de to store har også hatt langvarig hoste. Håper det bedrer seg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå