Gå til innhold

Er dette dyrt for brukte klær????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det var vel ikke så ille priset..Jeg har aldri kjøpt klær på finn så egentlig så aner jeg ikke hva som er en grei pris.

Skrevet

Ja. Mye av det er kjedeklær. feks den to delte pyjamasen kjøpte jeg ny på salg på hm og betalte 15 kr for.... Alt av klær fra kjeder som cubus, hm, lindex ol kan man i utgangspunktet få kjøpt nytt veldig billig. Ta en titt på salgsstativene så finner man raskt billige, helt ok klær..

Jeg har solgt og gitt bort en del klær, men tok 5 kr pr plagg for litt spes kjedeklær. Litt dyrere merkeklær er det ok å betale litt for, men da skal det være i god stand, uten flekker og hull.

Når man handler klær på finn så husk å spørre om det kommer fra et dyre - og røykefritt hjem. Hadde ei venninne som kjøpte noe klær til dattern sin og fikk det tilsendt. Det var så mye hundehår og lukt på plaggene at det bare måtte kastes.....

Skrevet

Ja syns sånne vanlige klær skal koste 5,- og 10,- brukt. Det tar jeg. Et tips er å numrere bildene også. vanskelig å følge med.

Jeg har solgt dyrere klær enn det i din annonse. Jeg tok 500,- for 70 plagg.... Surt, men det er sånn det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...