Gå til innhold

Flere som venter nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er 32 og venter nr 3 i januar. Har to jenter på 3 og 6 fra før, så nå er vi klare for nr 3, om det blir gutt eller jente spiller ingen rolle!

Gleder meg sånn til å fortelle jentene at det er en baby på gang, den kommer faktisk rundt 4 års dagen til min yngste, som endelig skal bli storesøster!

Når har dere tenkt å slippe nyheten til søken? Vi har fortalt det til to av våre nærmeste vennepar som visste at vi prøvde, men ingen i familien. Vil at jentene er de neste som skal få vite det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

venter også nr 3, i desember. Er snart 32 år, har en gutt på 6 år og ei jente på 3.5 år. gleder meg til å bli mamma igjen.. vi har ikke fortalt barna det enda, da jeg hadde en MA i februar ( er veldig redd for at det ikke skal gå bra denne gangen heller) og skal til tidlig UL neste uke, og håper da alt står bra til med babyen i magen, da skal vi si det til storsøsknene. har også tenkt at det blir en lang ventetid for de, men lettere og forklare at babyen kommer til jul...

Skrevet

Her ventes også barn nummer 3:) Jeg er snart 34, og vi har to gutter og de blir snart 4 og 6. De har visst det noen uker nå, og de aller fleste rundt oss vet det nå. Blir spennende å se hvordan dette sv skapet utvikler seg, og om vi får jente eller gutt. Er en spennende tid nå, når man går rundt og lurer fælt på hvem det er som ligger inni der og svømmer:)

Skrevet

Ja, vi er flere..

Jeg har ei jente fra før som blir 7 og sammen har vi en gutt som snart er 2,5 år. Vi har termin dagen før bursdagen til minstemann.. Men denne som de andre 2 kommer nok 6 uker før tiden, så jeg regner med vi får et desemberbarn.

Jeg er snart 29, og mannen har akkurat fylt 25 og skal være student de neste 4 årene. SÅ vi får en tøff tid foran oss økonomisk, Dett var IKKE planlagt, men morsomt er det jo.

Spent på hvordan det blir å plutselig ha 3 stykker =)

Skrevet

Vi er fler, ja. :) Jeg er 28 og venter tredje barn i desember. Hos oss er det to jenter fra før på snart åtte og to og et halvt år. Jeg ser frem til å fortelle ho eldste at ho skal bli storesøster igjen. Spørs vel om den yngste skjønner det før det har skjedd. En annen ting jeg har tenkt på er å drøye å fortelle det lengst mulig, faktisk. Husker når eldstejenta skulle bli storesøster for første gang, dette med tid og hvor lenge det er igjen er ikke bare lett. Venter kanskje en måned til før jeg sier noe til mine jenter. Skal prøve ihvertfall.

Skrevet

Heihei...

Venter også 3.mann...Har termin rundt 3 februar...

Har en gutt på 6,5 og ei jente på 2 år...Veldig spent på hva dette blir...Lurer litt på om vi skal vite eller vente til fødsel...

Jeg er 27 og sambo er 30. Jeg er fortiden sykmeldt men blir sikkert uføra eller delvis uføre i juli...

Har ikke sagt noe til ungene ennå, eller sambo siden jeg testet pos i går kveld etter at han hadde lagt seg...Har nå tenkt å gi en liten gave eller noe når han og ungen kommer hjem etterpå... :oD

Har kun fortalt til kusina mi siden hun også er gravid og visste at vi prøvde...Etter i kveld når sambo har fått vite det skal jeg fortelle til ungene, søstern og mamma (siden de to vet det også, at vi prøver... :oP)

Skrevet

Hallo :)

Jeg venter også nr.3 :) Har termin 21 januar...Vi gleder oss veldig til den nye lille skal komme!

Jeg er straks 28år og sambo blir 34år. Vi venter vårt 2. barn og så har jeg ett barn fra tidligere forhold!

Min eldste datter er 7år nå i mai og vår andre datter blir 2år i januar. så dette blir litt tett men.... :)

Har fortalt det til kun ei anna veninne og mine foreldre og min ene søster. Men vil ikke ut med dette ennå til fler.

Men det er jo spørs siden jeg har begynt allerede nå med skikkelig bekkenløsning! :(

Gratulere til dere alle og lykke til :)

Skrevet

Jeg venter også nr 3. Er 40 år og har fra før en gutt på snart 19 år og ei lita tulle på 15 mnd. Har termin 18 desember og eldstemann har visst det noen uker alt. Ikke lett å skjule når en henger over doen 24/7...Minsta skjønner jo ingenting stakkars bortsett fra at mamma ikke orker så mye for tiden.

Ellers så vet de fleste det da jeg måtte fortelle det på jobben ganske tidlig og de selvfølgelig ikke klarte å holde kjeft. Måtte da fortelle det til slekt og venner så de slapp å få høre det på bygda...

Er i dag 10+3 og kan nesten ikke vente på å bli ferdig med denne uka da det har gått galt to ganger før på denne tiden.En MA og en SA .Krysser alt jeg har av fingre for at det går bra denne gangen.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Hei! Vi venter også barn nummer 3:) Termin rundt 21.januar. Har to gutter fra tidligere, en som blir 6 år i sommer og en som blir 3 år!

Gleder oss også veldig til og fortelle nyheten til guttene som allerede har sagt de ønsker seg en liten bror eller søster:) men venter enda en stund før vi forteller det til de..

Skrevet

Jeg har akkurat funnet ut at vi skal ha baby nr. 3 :-) Har termin 29. januar. Har ei jente som blir 5 år i august, og en gutt på 2 år. Vi vil nok vente så lenge vi kan med å fortelle dem det, men tror nok hun eldste kommer til å spørre hvorfor magen vokser etterhvert :-) Blir kjempestas tror jeg, med et nytt søsken.

Skrevet

Vi venter også nr 3.....i desember en gang. Har to gutter på 6 og 4. De vet det ikke enda. Ingen vet det enda, bare jeg og faren. Tenkte det kunne være deilig å ha "hemmeligheten" for oss selv lengst mulig., ventetid og sånt. Men størstebror har kommentert mamma sin begynnende boblemage et par ganger, så tenker vi blir å fortelle det om ikke alt for lenge....

Skrevet

Hei, så gøy at vi er så mange som venter nr 3!!! :)

Jeg har to jenter fra før på 8 år og 19 mnd og nå venter vi tredje og siste med termin 4 januar.

Regner med at det blir planlagt KS så da blir det vel fødsel i romjula kanskje...:S.

Vi har fortalt nyheten til eldstejenta som snart blir 9 år, men fortalte henne også at det er tidlig og at det ikke alltid går bra.

Vi har også fortalt det til vår nærmeste familie.

Skrevet

Vi venter også nr.3:)

Jeg har ei jente på 7år fra tidligere, også har vi ei jente på 16mnd sammen. Termin 11.des, blir ca.23mnd mellom de yngste. Ikke planlagt, siden jeg er hjemmeværende med yngste/arbeidsledig, men gleder oss veldig. Jeg er forresten 22år, han er 30år. Vi har fortalt det til 7åringen, og den nærmeste familien + noen få venner. Magen syns ganske godt nå, og orker ikke å skjule det lengre:)

Skrevet

Jeg venter "bare" nummer 2, men svarer likevel på når vi skal fortelle det til kommende storebror som nettopp har blitt 2. Vi har syntes det har vært viktig at ikke så mange vet det før han, sånn at ikke noen skal forsnakke seg. Vil at han skal få høre det fra oss. Samtidig må det bli sånn at det er helt offisielt når han vet det, for han kan jo ikke holde på hemmeligheter. Derfor har vi valgt å vente til 12 uker (bare dager igjen, gleder meg!), og det har såvidt gått. Han har vært veldig opptatt av babyer i det siste og spurte senest i går "har du baby i magen, mamma?" og jeg svarte fortumlet "kanskje en annen gang...". Vi har kanskje vært vel ivrige på å forberede han med å snakke om andre som har baby i mage, blitt storesøster o.l. :-) Hvis han hadde vært større tror jeg kanskje jeg hadde villet sagt det tidligere, og heller tatt sjansen på å måtte forklare det hvis det gikk galt. Tror kanskje det er fint om de føler seg inkludert og ikke begynner å mistenke noe først?

Skrevet

Hei.

Vi venter også nr 3 i januar. Jeg er 33 og mannen min er 32. Vi har to jenter, eldste rekker å bli 8 før den lille kommer, mens yngste fyller 5 til sommeren. Vi har allerede fortalt det til jentene og nærmeste familie, samt noen venner. Jeg ønsker ikke å fortelle noe på jobben enda, litt godt å kunne bli litt vant med tanken selv først :o)

Jentene syntes det var spennende først, men nå er det ikke så mye prat om det. De har merkelig nok heller ikke sagt noe hverken på skolen eller i barnehagen. men jeg er i veldig fin form, hverken kvalm eller dårlig eller noe særlig trett. Så de merker det nok ikke så mye.

:o)

Skrevet

Hei.

Jeg venter nr 3 i nov/des.

Er 24 år. Jenta mi er 6 år, og minstemann er snart 4.

Fortalte i dag at vi skulle ha en til, minstemann bli kjempegla for å bli storebror :) Og største , hun bare gliste fra øre til øre :)

Skrevet

Hi,

Jeg er 40år, og har en 17 og halv (atten i des) år gutt fra før og en nesten fire åring (Juli) gutt med mannen min. No. 3 kommer des 2010.

Gratulerer alle sammen! 11+4.

Skrevet

Hei

Jeg er nett fyllt 33 år, venter også mitt 3.barn.. Har en gutt på 6år og en jente på 3 år fra før. Ikke helt planlagt dette svangerskapet, men begynner å glede meg nå allikevell når "sjokket" har lagt seg : ) Har brukt p - piller (men har nok ikke vert nøyen nok..) Har hatt kur de forrige gangene jeg har blitt gravid, så jeg trodde egentlig ikke jeg kunne bli gravid uten : )

Har mens termin 9.januar. Skal til legen 16.juni, tenkte jeg skulle fortelle det til barna etter lege besøket. Tror spesielt hun minste blir i ekstase, for hun er helt opphengt i babyer : )

Jeg har gått med litt murringer i livmoren, nesten som kynnere, særlig på kvelden når jeg slapper av, og spesielt på dager jeg enten har trent hardt eller har hatt en stressende dag på jobb, er det noen andre som har hatt noe lignende?

Jeg husker jeg hadde slike kynnere i forrige svangerskap, men det var på et mye senere tidspunkt!

Gratulerer og lykke til alle dere andre snart tre barns mødre : )

Skrevet

Japp, eller..kanskje.

Jeg er 29, sambo 35. Vi har to barn fra før, en 04 og ei 08.

Jeg syntes det er superrart å være gravid og hysterisk igjen. Vet ikke helt når jeg har termin, får vite det på UL i juni. Med mitt hell har jeg vel termin julaften og venter et kull.

Fryktelig overrasket gravid.

Gjest MariRari
Skrevet

Ja, tror det. Har ikke testet ennå, for da blir det så endelig... men har alle symptomer så er vel egentlig ikke i tvil.

Har en på 5 og en som blir 2 i august.

Er veldig spent. Har lyst på en til og vil gjerne bli ferdig før jeg er 35. Rekker det nå da! Men jobbsituasjonen er ikke ideell. Sa opp fast jobb og er nå i et vikariat som rekker fint til permisjon, men likevel - det føles liksom litt uansvarlig å få tre barn uten å ha noen jobb å komme tilbake til.

Er heldigvis i god form, mye bedre enn de to forrige gangene. Er litt kveldskvalm og det passer bra med min morgenjobb, på den tiden er jeg nemlig helt som vanlig.

Skrevet

Vi venter også nr. 3 :)

Vi har ei jente som blir 3 i august, og en gutt på 11 mnd.......og nå er jeg 9 uker på vei igjen :D

Ser for meg hektiske tider med 3 såpass små....men alt går bare man har rette innstillinga :D

Vi har ikke sagt noe til hverken familie eller til eldstejenta vår, for samboeren min nekter for at noen skal få vite det før jeg er MINST 12 uker på vei.....så får bare vente litt til :)

"Problemet" er bare at jeg har begynt og få mage allerede, så er ikke så lett å holde skjult så veldig mye lenger.......

Skrevet

jeg er 37 og hadde egentlig tenkt at 2 barn fikk holde, men så kom lengselen etter det store mirakelet en gang til, og vi ga oss tre måneder å prøve. Og på siste forsøk gikk det!! skal ha midt i januar, og har ikke fortalt det til noen enda (bare far selvfølgelig) Har to jenter på 6 og 3 og vil ikke si noe til de før de 12 første ukene har gått. Hvis jeg klarer det da, er kvalm og uopplagt allerede... Men vil så gjerne ha fått sikker jobb etter ferien først, og en kan jo ikke forvente at småjentene greier å holde tett. nyter dennne tiden hvor det bare er vår hemmelighet

Skrevet

Jeg/vi venter også nr 3 med blandede følelser.

Vi har fra før en gutt på 3 og en på 1,5 år og planen var absolutt ikke flere barn nå.

Tror ikke vi har verken økonomi eller overskudd til et barn til, det er i hvertfall slik det føles nå.

Vi vurderer abort, men tror ikke jeg er i stand til å gjennomføre det.

Er 7 uker på vei - så valget må snart tas..

Skrevet

Vi venter nummer tre midt i januar, og gleder oss masse. Jeg er 32, og har barn på 3 og snart 2 fra før.

Skrevet

Heia :)

Vi venter også nr. 3 i februar. Har en gutt på 6,5 og ei jente på snart 4. Jeg er bare 4,5 uke på vei, så her blir hemmeligheten hemmelighet en stund til for barna. Men jeg kan nesten ikke vente med å fortelle det til dem. Jeg har to MAèr bak meg, så jeg er å veldig nervøs for at det skal gå galt igjen :( Men jeg skal virkelig prøv eå være positiv!

Masse lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...