Gå til innhold

Bruker dere mye melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye melk har dere i kjøleskapet akkurat nå f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid rundt 2 liter :) Greit om man plutselig får bakelyst f.eks. Vi drikke lite melk egentlig.

Skrevet

Vi bruker lite melk. Ingen av oss drikker det noe særlig i ren form. Småen på 16 mnd drikker helst Biola, men drikker kanskje en liten kopp med melk i løpet av dagen.

Bruker stort sett bare melk i matlaging. Akkurat nå har vi vel 1 1/2 liter lettmelk i kjøleskapet.

Skrevet

2liter skummet, 1liter H-melk, 6dl. fløte, og 1liter Kulturmelk. Skummetmelk til drikking, H-melk til noe kjøttkaker jeg har spedd, fløte til krem, og kulturmelk til smootie. Bruker en del melk, drikker 3-4 glass om dagen, mannen min kan lett drikke 1 liter i løpet av en dag.. Ingen barn som drikker enda, men en liten tass på vei..

Skrevet

Vi drikker en del melk. Selv elsker jeg melk. Akkurat nå har vi 20 liter i kjøleskapet som må rekke til vi får handlet igjen tirsdag ettermiddag.

Skrevet

20 liter, hehe :-)

Skrevet

har som regel 2-3 av hver.. skummet, lett og h-melk:)

Skrevet

Kjøpte 10 liter igår, i tillegg til de 3 vi hadde. Hvor mye som er igjen nå aner jeg ikke, men har nok brukt en 3 liter +/-.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Akkurat nå har vi 2 liter lettmelk, 3 liter havremelk, 2 liter rismelk, 2 liter soyamelk, 2 havrefløte og 1 kokosmelk.

En med melkeallergi og jeg liker ikke kumelk. Og foretrekker havrefløte i maten:)

Skrevet

Vi er to voksne (lille har enda ikke begynt med melk), og tømmer vel en to-tre kartonger til dagen.. Kommer an på hva vi lager til middag og om vi lager noe annet den dagen hvor vi bruker melk..

Drikker mye melk begge to, elsker melk! Drakk bare skummet før, men har byttet til ekstra lett nå, vi har begge bruk for litt ekstra fett og d-vitamin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...