Gå til innhold

Kviser på innsiden av lårene....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med kviser på innsiden av lårene, er det noen som vet hva som kan hjelpe mot dette?

Er veldig flau over det, å trenger noen råd......????

Skrevet

Ææææææssssj...!!

Skrevet

Ja det måtte vel komme en slik kommentar!

Hvis du trener og svetter mye mellom lårene, kan det være en årsak, vet egentlig ikke hva du kan gjøre, bortsett fra å bruke en peeling eller scrub når du dusjer, og smør godt med en god fuktighetskrem

Skrevet

Jeg er jo ei ganske frodig jente da, så kanskje jeg svetter mer enn andre, at det er det som er problemet.. men skal prøve det du skreiv med peeling eller scrub=) Takk takk...

Å herregud til deg som skriver æsjjjjjjjjj,du har vel ingen feil ved deg selv du da.. hahahahah...

HI

Skrevet

Hei HI

Vask med basiron du, fås kjøpt på apotek reseptfritt. I verste fall så kan du be om dalacin hos legen, en lett lotion som fjerner kviser i en fei, jeg sliter med kviser på rumpa jeg.

Ellers bør du bruke talkum på lårene og holde det tørt.

Skrevet

Vet ikke hvordan du kan forebygge, men Dexsen fra apoteket hjelper å fjerne røde flekker og kviser som svir etter intimbarberibg!!!

Skrevet

Det er mye bra som allerede er nevnt :-) Nå som det er sommertid er det også godt for huden om du får mest mulig luft på den. Hvis du er litt frodig så har nok lårene gnisset litt og hårsekkene blitt litt småirriterte. Ha på luftige klær, sol deg, smør med aloe vera, skrubb og smør, masser huden for å øke sirkulasjonen det hjelper huden å fjerne urenheter.

Skrevet

Hva sier mannen din til dette? Han må da synes at det er fryktelig kvalmt?

Skrevet

Ærlig talt 19.16

Blir så overgitt over sånne som deg!!!!

DUST DUST DUST DUST

Skrevet

Tusen takk for mange fine svar=) Det setter jeg kjempe pris på:)

Og du 19.16, Kyss meg i ræva!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...