♥Tullerusk♥ Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Jeg er nå blitt gravid på 2 pp... Testet i går kveld med CB dig og kom opp GRAVID...Trodde det ikke først, men så sank det inn og jeg begynte å gråte...Av alle ting... :oP Ønsker dere lykke til videre til dere som forsatt prøver og håper alle kommer inn på 1 tri så fort som mulig.. :oD nå skal vi fylle opp februar...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Grattis!!!! Kos deg og nyt graviditeten Håper jeg kommer etter inn på 1 tri om 1 ukes tid Ha en fin dag!! Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2010 Ja det må du og denne gange SKAL spiren din sitte til den er ferdig kokt...:oD
Lyst på nr3♥ Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer masse!!! Kjempemorro!! Er selv i 1pp på nr 3, men håper å komme etter om en ukes tid eller noe... Synse selv jeg har en masse symptomer, men en kan jo fort bli lurt av all analyseringen av kroppen vår da.. hehe.. Men vi krysser fingre for positiv test når tiden evt er inne! Lykke til videre og håper vi snakkes snart på 1. trimester!!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 AAAAA!!!! Gratulere saa masse! -Din heldiggris!!!!!!!!! Nyt det i boetter og spann, du som kan... Haaper jeg kommer etter snart... *Klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå