Gå til innhold

Nei, det kan da ikke modnes nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stikker i skjeden, oppe ved der livmorhalsen er!! og jeg har slima masse..men er bare 26+4, så det er jo for tidlig..uff, var kjempestressa fra før, blir ikke bedre nå..ingen energi, vondt i bekkenet,hjelpe meg..oenn adre som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik som deg. Stikker enormt til tider, men er visst ikke noe farlig. Jeg har hatt det sånn lenge, å livmorhalsen min har ikke blitt preget av det enda hvertfal! Er du bekymret så snakk med jordmoren din om du går til en:)

Skrevet

Har time til jordmor på torsdag, kan ta det opp da. Godt å høre at det ikke er farlig :) Blir jo overevrotiker av å gå gravid tror jeg..allevondter, ting som kommer ut etc skal jo analyseres ned til minste atom..blæh, gleder meg til å bli ferdig..

Skrevet

Hehe ja, tror aldri jeg hvertfal lytter så mye til kroppen min nå som jeg er gravid hvertfal!:P Å sånn skal det jo være! Er vi bekymret, så ikke gå å dvel over det. Spør, så kan det hende det er verdt å ta en sjekk ikke sant:)

Skrevet

Har du hørt for en så fæl og rotete setning!! Hodet henger litt etter pga migreneanfall her om dagen ser jeg, haha:)

Du skjønte nok hva jeg mente:P

Skrevet

Hahaha, ingen fare, sjøte godt :D Migrene høres virkelig ikke behagelig ut.

Skrevet

Er det modning de der stikkene i skjeden indikerer alså?

Jeg får skikkelige "knivstikk" til tider,det er faktisk så ille at om jeg ligger på sofen når det skjer så prøver jeg å rømme fra smerten ved å åle meg bakover. hehe,rent refleks alså. ;)

jeg er bare 19+1 da.

Skrevet

Det er nok i størst grad livmoren som strekker seg og vokser. Mye som skal strekke seg helt der nede også for å få plass til en stor baby!

Flere ganger jeg må sette handa foran åpningen utenfor buksa altså, hehe, å trykke oppover når det står på som verst da jeg opplever at det lindrer litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...