Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Det stikker i skjeden, oppe ved der livmorhalsen er!! og jeg har slima masse..men er bare 26+4, så det er jo for tidlig..uff, var kjempestressa fra før, blir ikke bedre nå..ingen energi, vondt i bekkenet,hjelpe meg..oenn adre som har hatt det sånn?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har det også slik som deg. Stikker enormt til tider, men er visst ikke noe farlig. Jeg har hatt det sånn lenge, å livmorhalsen min har ikke blitt preget av det enda hvertfal! Er du bekymret så snakk med jordmoren din om du går til en:)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2010 Har time til jordmor på torsdag, kan ta det opp da. Godt å høre at det ikke er farlig Blir jo overevrotiker av å gå gravid tror jeg..allevondter, ting som kommer ut etc skal jo analyseres ned til minste atom..blæh, gleder meg til å bli ferdig..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Hehe ja, tror aldri jeg hvertfal lytter så mye til kroppen min nå som jeg er gravid hvertfal! Å sånn skal det jo være! Er vi bekymret, så ikke gå å dvel over det. Spør, så kan det hende det er verdt å ta en sjekk ikke sant:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Har du hørt for en så fæl og rotete setning!! Hodet henger litt etter pga migreneanfall her om dagen ser jeg, haha:) Du skjønte nok hva jeg mente:P
Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2010 Hahaha, ingen fare, sjøte godt Migrene høres virkelig ikke behagelig ut.
*Nøtta* Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Er det modning de der stikkene i skjeden indikerer alså? Jeg får skikkelige "knivstikk" til tider,det er faktisk så ille at om jeg ligger på sofen når det skjer så prøver jeg å rømme fra smerten ved å åle meg bakover. hehe,rent refleks alså. jeg er bare 19+1 da.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Det er nok i størst grad livmoren som strekker seg og vokser. Mye som skal strekke seg helt der nede også for å få plass til en stor baby! Flere ganger jeg må sette handa foran åpningen utenfor buksa altså, hehe, å trykke oppover når det står på som verst da jeg opplever at det lindrer litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå