Gå til innhold

Hvilken flaskesterilisator anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den for mikro eller den for kokeplate?? Og hvilket merke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mikrosterilisator fra avent. Kunne ikke vært mer fornøyd egentlig, uten at jeg har prøvd noen andre.

Skrevet

Jeg har sterilisator fra NUK. Det er bare å plassere i flaskene og sette i kontakten:-) Tror begge typer er like lette å bruke. Men det tar vel kortere tid med den i mikroen.

Skrevet

Jeg har også mikrosterilisator fra Avent og er kjempefornøyd med den. Den var billig og har spart oss for MANGE timer på kjøkkenet i forhold til de dagene vi kokte.

Skrevet

jeg kjøpte den elektriske av avent å er superfornøyd. kokte flaskene den første mnd å brukte jo en evighet på kjøkkenet! nå vasker jeg flaskene å putter de i å skrur på så kan jeg bare gå å slappe av :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har også den elektriske fra Avent og er suuuuuperfornøyd :)

Skrevet

avent sin for mikro.. helt superduper den!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har selv avent sin mikrosterilisator, og er forsåvidt fornøyd med den. Jeg har prøvd dr.brown sin hos ei venninne, og likte den egentlig bedre, for det er bedre plass i den virker det som :)

Skrevet

jeg har avent sin mikrosterilisator. Og syns den er fantastisk.

Hvilken du bør velge kommer litt ann på hvilke flasker du bruker.

Er det avent sine, bør du velge sterilisatoren fra avent. Den er jo tilpasseet de flaskene :)

• 2 uker senere...
Skrevet

elektrisk fra avent og veldig fornøyd. den tar masse (8 flasker og tuter) bruker 8 minutter på å sterilisere og er så og si lydløs! :) kjempelettvindt og god investering! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...