Gå til innhold

Blir man tjukk av Diane p-piller? Jeg vil begynne på det pga huden, men jeg nekter å legge på meg, er feit nok fra før

Anbefalte innlegg

Har hørt at man kan legge på seg mye av p-piller... Gikk på Diane en gang for en million år siden, da la jeg på meg masse, men husker ikke om det var p-pillen sin feil eller noe annet. Men jeg husker at jeg fikk utrolig store pupper!

Fortsetter under...

Hvis du leser pakningsvedlegget så står økt vekt som en bivirkning, og du bør lese om Diane før du tar dem for det er kraftige greier. Har du ikke vedlegget les på felleskatalogen.no

Hvis du har kroppen til det kan du svømme eller springe, så går du nok ikke opp i vekt ;) Ellers kan man jo selvfølgelig spise mindre ... men for meg er det definitivt lettere å springe 20 min hver morgen!

Argh! (Alltid er det bivirkninger... Jeg er så lei av den dumme huden min at jeg snart klikker.)

Hva mener du med at Diane er kraftige greier, forresten? Er det farlig å gå på det?

Og jeg legger på meg veldig lett, dessverre. Nå har jeg jobbet veldig med å gå ned i vekt, og jeg tror ikke jeg har lyst til å velge mellom å være slank eller å ha fin hud. Men skjønner snart ikke hva jeg skal gjøre. Er så lei av å ha vondt i ansiktet pga kviser som ligger dypt nede i huden hele tiden. Har aldri ÉN dag uten at jeg har en synlig kvise, eller et rødt arr fra en kvise, eller en kjempevond begynnende kvise. Ikke én dag.

Jeg la på meg 7 kg på diane og sluttet nettopp pga det. Fikk en helt vanvittig hunger. De hjalp på huden min, men prisen var litt for stor å betale. Samtidig som jeg alltid hadde litt angst for å få blodpropp.

De jeg kjenner som har gått på det har alle gått kraftig opp i vekt, dessverre. Huden har blitt veldig fin da, men det blir å velge mellom to onder:/

Annonse

Vel jeg la ikk epå meg og huden ble kjempefin, bare så synd at jeg over noen mnd plutselig utviklet en matintoleranse for omtrent allt man kan spise og drikke, Måtte ha medesin for å klare å holde på m

at og holde det værste av smerter unna (som kom ved å spise noe som helst)

Alrdri vært så tynn jeg :P

Tok nesten et år å komme i normalen etter 6 mnd på de pillene.

Nå er det jo ikke normalt å reagere så kraftig da, men Diane er fryktelig sterke piller og er flere land i europa hvor de ikke er lov å selges grunnet stor sjangse for bivirkninger har jeg lest siden.

Jeg har også hatt fryktelige problemer med kvisete hud, men da jeg leste gjennom pakningsvedlegget ble jeg skremt ... og fant ut at huden ikke var så viktig likevel. Legen min var forresten veldig i tvil om hun faktisk burde skrive ut Diane og ba meg derfor lese pakningvedlegget nøye. Det var vel allerede for 4-5 år siden.

Du blir ikke tjukk av selve pillene, men man kan få økt matlyst som en bivirkning. Passer man ikke på, vil man selvføgelig gå opp i vekt.

Jeg bruker forresten Yasmin 28 og de har en fantastisk effekt på min hud.

Jeg har brukt Diane i mangen år

Har ikke lagt på meg av dem.

Nå er jeg blitt for gammel og får dem ikke lenger.

Har du hudproblemer, så snakk med fastlegen. Det finnes veldig mangen andre måter å få fin hud på hvis du har problemer.

Antibiotikakurer og kraftige A vitaminkremer og diverse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...