Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Jeg ammer og har hatt mensen et par ganger etter fødselen, ikke regelmessig, sist gang var den 5 uker forsinket. Jeg skulle hatt den på fredagen som var. JEg har tenkt å begynne med cerazette når den kommer, men lurte på om det er mulig å forskyve den hvis jeg begynner å ta pillene FØR den kommer? Skal til syden å vil ikke ha mensen der:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Min erfaring er at Cerazette kan gi veldig uregelmessig syklus, og enkelte har konstante småblødninger når de går på den pillen. Selv har jeg bare gode erfaringer med Cerazette. Jeg hadde mensen ca. hver tredje til sjette måned, og syntes det føltes glimrende. Men hvis du vil unngå å blø i en viss periode, er det nok ikke særlig smart å begynne på Cerazette, ettersom du ikke vet hvordan din kropp reagerer på pillene...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Æsj:p Da må jeg kanskje belage meg på å ha mensen den uka vi er borte da:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå