Gå til innhold

Hvilke symptomer har vi da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ler av meg selv for hvilke symptomer jeg ser. Prøver å ikke gjøre det, er bare 1PP, men tar meg selv i det hele tiden.

Stikninger, og selvsagt har dette blitt verre og verre siden jeg har lagt merke til det! :)

Later vannet LITT oftere enn vanlig.

KANSKJE var jeg øm i puppene en dag?

Jeg er sulten når jeg våkner om morgenen.

Sjokoladehunger.

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg lurer faktisk på om dette med å måtte tisse i eninga er et tidlig tegn? Vet jo at det er et graviditetstegn, men kan det komme så tidlig som nå? Jeg er 7 DPO, og har vært på do flere ganger enn vanlig de to siste dagene. (Jeg tror ikke det er urinveisinfeksjon, det har jeg hatt tidligere og det føles ikke slik).

Jeg har hatt økt tissetrang tidligere når jeg har vært gravid, men da har ikke det "problemet" kommer før sånn rundt uke 8.

Noen som vet?

Skrevet

bringebærmamma - da er vi likt for jeg er også på 7 dpo idag...:)

Våknet i går morges ved 5 tiden og hadde skikkelige murringer i magen,var faktisk det jeg våknet av og da er de ganske tydelige. Ligner på mens murringer men også på El murringer. Vært oppe i natt også å tisset, noe jeg aldri bruker gjøre...har skilkkelig selskapsblære jeg altså...hehe..

Ikke spes vondt i puppene men mer brystvortene.

Nå må jeg si jeg er spent...huff...håper håper nå vi nå er inne i 5 pp.

Ønsker dere luykke til og håper symtomene deres stemmer på liten voksende spire i magen!! :))

Skrevet

Glemte å nevne at det føles som om korsryggen skal gå tvers av til tider...og dette har også kommet de siste dagene..

Og mente selvfølgelig Lykke til..;)

Skrevet

jeg gikk konstant på do rundt ikm forrige svangerskap, så kan vere tidlig, men hvor tidlig vet jeg ikke

Skrevet

hei dere...

på mitt forrige SV så husker jeg ikke helt, men jeg hadde ikke mye syptomer, jeg gikk mye på do eneste også mensen utebled!!

Dette er vår 1pp og jeg går på do MYE.. *tvi tvi*

men jeg er forberedt på å ikke være det... og litt øm i brystet...

i går kjente jeg det stakk litt i under magen...

ønsker dere alle lykke til, tvi tvi;)

Skrevet

en ting til, jeg trur ikke jeg har noe urinveisinfeksjon, men hvordan er det? kjennes det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...