Gå til innhold

Hardbag eller mykbag til teutonia S?

Anbefalte innlegg

Vi har solgt bagen til vognen vår da vi ikke trodde det kom flere barn. Forrige gang hadde vi fashionbagen, men denne gangen lurer jeg på å velge separat bag og bruke vognen som en kombivogn. I og med at babyen blir født i nov tenkte jeg at det kunne være smart i fht å ta med bare bagen inn på cafe etc.

Hva har dere erfaringer med? hardbag eller mykbag?

Og er ikke det lokket til mykbagen litt irriterende?

Men hvilken bag var det som kunne gjøres om til fortpose?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141884006-hardbag-eller-mykbag-til-teutonia-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes alle bagene til teutonia er ganske så praktiske jeg da, men det er jo litt forskjellig størrelse på dem. ville ikke valgt mykbagen, mest fordi jeg har mer sansen for at bagen har ei hard/fast ramme. om du vil ha kombi-løsningen slik du beskriver, ville jeg valgt VarioPlus bagen til teutonia, det følger med innlegg til den som du kan gjøre om til en slags pose når bagtiden er over, men det kan du også gjøre med mykbagen da.. =)

Mykbagen er vel noe lettere å bære med seg i vekt.. men samtidig hvis du skal sette den fra deg på gulvet eller noe, føler jeg personlig at en hard kombibag/fashion bag er mer beskyttende for babyen.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...