Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Jeg sliter med en del uønsket hårvekst og lurer på om dette kan hjelpe. 8 laserbehandlinger har ikke hjulpet noe, til tross for at dette er et dyrt og seriøst sted.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Når du sier det så merker jeg at jeg ikke behøver å shave så ofte lenger. Har gått på Diane/Feminil i snart to år, med et lite opphold. Men huden min ble tusen prosent bedre. Er det legen som anbefaler å prøve? Har aldri hørt at diane skal hemme hårvekst.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Æ har brukt Diane pga har cyster i eggstokkan og dn hjelpe på å krympe dm/forhindre at dm vokse sæ større. Grunn til at du kan oppleve mindre hårvekst e særlig for dm med pcos, der hormonan i Diane vil stabilisere litt. Hjalp ellers ikke så mye på huden, menssmertan osv - men d e jo veldig individuelt. Anbefales ikke å bruke Diane som rein prevensjon, men om du plages mye med kviser,cyster osv e d verdt å prøve Lykke til! Kan ta 3-6 mnd før du merke nåt forbedring!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 men lurer litt på en ting. Hvorfor anbefaler de ikke diane som ren prevensjon?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Jeg fikk Diane pga uren hud og det fungerte supert! Men samtidig er det viktig å tenke på at Diane er av det merket som "lager" mest blodpropp pga p-pillebruk. Det er derfor det ikke er anbefalt å bruke som ren prevansjon over lengre tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå