Gå til innhold

Noen som har teste diane? Dvs p-pillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med en del uønsket hårvekst og lurer på om dette kan hjelpe. 8 laserbehandlinger har ikke hjulpet noe, til tross for at dette er et dyrt og seriøst sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du sier det så merker jeg at jeg ikke behøver å shave så ofte lenger. Har gått på Diane/Feminil i snart to år, med et lite opphold. Men huden min ble tusen prosent bedre. Er det legen som anbefaler å prøve? Har aldri hørt at diane skal hemme hårvekst.

Skrevet

Æ har brukt Diane pga har cyster i eggstokkan og dn hjelpe på å krympe dm/forhindre at dm vokse sæ større.

Grunn til at du kan oppleve mindre hårvekst e særlig for dm med pcos, der hormonan i Diane vil stabilisere litt.

Hjalp ellers ikke så mye på huden, menssmertan osv - men d e jo veldig individuelt.

Anbefales ikke å bruke Diane som rein prevensjon, men om du plages mye med kviser,cyster osv e d verdt å prøve :)

Lykke til! Kan ta 3-6 mnd før du merke nåt forbedring!

Skrevet

men lurer litt på en ting. Hvorfor anbefaler de ikke diane som ren prevensjon?

Skrevet

Jeg fikk Diane pga uren hud og det fungerte supert!

Men samtidig er det viktig å tenke på at Diane er av det merket som "lager" mest blodpropp pga p-pillebruk. Det er derfor det ikke er anbefalt å bruke som ren prevansjon over lengre tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...