Gullklump i magen<3 Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Blir helt paranoid her.. Har testet positivt på alle gravi-tester, men vet ikke ennå hvor langt på vei jeg er! Når jeg fikk mensen før fikk jeg alltid surklelyder/bobler der hvor livmoren er noen dager før, og får akkurat det samme nå... Noen som vet hva det betyr??? SA??? Kjempenervøs!!!
aprilprinsesse2011 Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 tror ikke du skal stresse så mye. er mange som får mens-lignende symptomer selv om de er gravide. ta med deg en urin-prøve på legekontoret på tirsdag, og spør om de kan sjekke d ut for deg. d gjorde eg, etter å ha tatt en hjemmetest. om den er positiv kan du bestille deg time meden gang, med lege eller jordmor.
Gjest Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Mensensmerter er ikke uvanlig å få i starten av graviditeten og det betyr ikke at noe er galt. Hvis du er veldig usikker og nervøs er det bare å ta kontakt med fastlegen din og få tidlig ultralyd. Krysser fingrene for deg.
Gullklump i magen<3 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2010 Har tatt to digitale clearblue-tester heime. Begge positive! Var hos legen i går, han meinte heilt klart eg var gravid.. Men eg veit ikkje kor langt eg er på vei, skal på tidlig UL om 1-2 veker. Blir bare så engstelig. Har virkelig ikkje ord!!
Gullklump i magen<3 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2010 Takk for svar, søte jenter hjelper mye på Det er faktisk ikkje vondt, det berre surkler/bobler... Akkurat som om det skal kanskje renne blod? Vanskelig å forklare.. Litt type vanndunker ein tapper vann frå
aprilprinsesse2011 Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Ønsker deg unasett masse lykke til!!! ) Sjøl skal eg på tidlig ultralyd på tirsdag 25/5, pga et svangerskap utenfor livmor ved nyttår. Avslutta d gamle året ved å bli sendt med ambulanse til Førde på natta. Hadde d ikkje vært for d fine snøværet vi hadde da, så hadde d blitt helikopter. Grugleder meg.... Er 12 veker på tirsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå