Gå til innhold

trenger hjelp! om SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt paranoid her.. Har testet positivt på alle gravi-tester, men vet ikke ennå hvor langt på vei jeg er! Når jeg fikk mensen før fikk jeg alltid surklelyder/bobler der hvor livmoren er noen dager før, og får akkurat det samme nå... Noen som vet hva det betyr??? SA??? Kjempenervøs!!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du skal stresse så mye. er mange som får mens-lignende symptomer selv om de er gravide.

ta med deg en urin-prøve på legekontoret på tirsdag, og spør om de kan sjekke d ut for deg. d gjorde eg, etter å ha tatt en hjemmetest.

om den er positiv kan du bestille deg time meden gang, med lege eller jordmor.

Skrevet

Mensensmerter er ikke uvanlig å få i starten av graviditeten og det betyr ikke at noe er galt. Hvis du er veldig usikker og nervøs er det bare å ta kontakt med fastlegen din og få tidlig ultralyd.

Krysser fingrene for deg. :)

Skrevet

Har tatt to digitale clearblue-tester heime. Begge positive! Var hos legen i går, han meinte heilt klart eg var gravid.. Men eg veit ikkje kor langt eg er på vei, skal på tidlig UL om 1-2 veker. Blir bare så engstelig. Har virkelig ikkje ord!!

Skrevet

Takk for svar, søte jenter :) hjelper mye på :)

Det er faktisk ikkje vondt, det berre surkler/bobler... Akkurat som om det skal kanskje renne blod? Vanskelig å forklare.. Litt type vanndunker ein tapper vann frå ;)

Skrevet

Ønsker deg unasett masse lykke til!!!

:o)

Sjøl skal eg på tidlig ultralyd på tirsdag 25/5, pga et svangerskap utenfor livmor ved nyttår.

Avslutta d gamle året ved å bli sendt med ambulanse til Førde på natta.

Hadde d ikkje vært for d fine snøværet vi hadde da, så hadde d blitt helikopter.

Grugleder meg....

Er 12 veker på tirsdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...