Gå til innhold

Emmaljunga City Cross VS. Nitro City?

Anbefalte innlegg

Jeg/ vi står mellom Emmaljunga City Cross VS. Emmaljunga Nitro City.

Vi bor i Stavanger og vogna vil nok bli mest "bybruk"'

Jeg synes Nitro City definitivt var best å trille, samt at den opplevdes mye lettere. Allikevel lurer jeg på hvordan den blir til vinteren, med snø og slaps, samt glatte fortau. Noen som har erfaring? Hjulene kan jo låses, men blir den like stabil som City Crossen for det om?

Sånn utseendemessig liker jeg aller best det klassiske, så føler meg litt mellom barken og veden;)

Noen som vil fortelle om deres erfaring/andre sin erfaring? Innspill? Hva anbefales? Positive ting eller ulemper med noen av disse vognene som vil gjøre det lettere å velge?

På forhånd tusen takk:)) ha en deilig pinse!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141883487-emmaljunga-city-cross-vs-nitro-city/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes begge vognene er supre jeg da, har ikke prøvd Nitro city.. men hvis du skal bruke vogna en del i byen, ville jeg nok vurdert denne. selv hater jeg hjulene som er på city crossen/ bakhjulene på Nitro city... i vinter hadde jeg 5 cm klabb på hjulene når vi trilla på fortauer med litt våt snø... utrolig irriterende, siden det blir så mye tyngre å kjøre. Synd man ikke har valgmuligheter på hjulene, for ville definitivt hadd lufthjul på vinteren, men på sommeren skal jeg innrømme at det enkle er det greieste. :)

framhjulene til Nitro city trenger ikke å være så dumme forde om det blir snø, men det kommer jo an på hvilket terreng du skal bevege deg i.. byen - der snøen er ryddet av gågatene.. eller ellers rundt omkring:)

ikke lett nei.. vet ikke om det hjalp så mye det jeg skrev nå. men selv har jeg best erfaring med at framhjulene er store - det er tross alt de som baner veien for resten av vogna :) lykke til!

Jeg har emmaljunga city cross. Er mitt tredje barn og måtte selvsagt ha ny vogn nå, he he! Lette veldig lenge etter den perfekte vogn og jeg er en veldig kritisk person, så det skal mye til å tilfredstille meg:-) Er utrolig fornøyd med vogna! Går kjempe mye tur og den er super å trille. Hadde ikke noen problem i vinter selv om det var snø i 3 mnd i strekk. Eneste dumme er at handlekorgen inn under vognen er veldig lav, så den kan ta ned i hvis det er snø eller en kjører på en grusvei med litt store steiner i veien. Men det er jo ikke noe problem egentlig! Kan virkelig anbefale vogna!

Jeg elsker nitro cityen min :D

Nå har jeg ikke hatt den så lenge da, og har ikke prøvd den på snø, men den er kjempe god å trille både på asfalt, butikker og grus! Den er også veldig stabil. Er mye bratte bakker, svinger og fortauskanter her jeg bor, og det har aldri vert noe veltningsfare.

Nå har jeg aldri prøvd CC, men jeg har hatt en annen firhjuling, og syns svinghjul er et must!!

Lykke til med valget!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...