Gå til innhold

plutselig kvalm og svimmel :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd å bli akkutt svimmel og kvalm?

Mens jeg stod på kjøkkenet å laget mat idag, ble jeg plutselig veldig svimmel og kvalm. Måtte ligge meg ned med engang, kjentes ut som om jeg skulle besvime. Syns dette var forferdelig ubehagelig, og er litt bekymret for at det er noe galt... Noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg hatt det flere ganger jeg nå. Spesielt hvis jeg blir stående lenge. Måtte sette meg ned med hodet mellom bena. Uff skikkelig ubehagelig..

Trur nok dette bare er en del av svangerskapet jeg.

Skrevet

Kan det være at det var lenge siden du hadde spist og blodsukkeret var helt på bånn? Jeg hadde det sånn i begynnelsen, og nå vet jeg at jeg må spise litt gjennom hele dagen. Helst 5 måltider.

God bedring.

Skrevet

Jeg har også opplevd dette flere ganger. Besvimte faktisk en gang da jeg var på trening, var egentlig ferdig og avsluttet med noen rygg/balanseøvelser og skulle reise meg opp da jeg ble akutt svimmel og kvalm, tenkte at jeg må ha en banan og litt vann og da jeg skulle reise meg mer opp sviktet bena og det ble svart.

Ble litt skremt da, men er ikke farlig for det flille nurket i følge legen, bare ubehagelig for oss.

Har litt lavt blodtrykk så ekstra viktig og drikke mye vann og spise ofte.

Har skjedd flere ganger etterpå og spesielt ekkelt når jeg må stå på T-banen og kjenner jeg begynner å bli kvalm, svimmel og kaldsvetter.

Så det hører vist med for noen av oss :-)

Skrevet

Dette opplevde jeg nå i stad...Fy så ekkelt...Sliter med skikkelig hodepine og våknet flere ganger i natt...Da jeg stod opp i stad og var på badet, så begynte jeg å kaldsvette, ble kvalm og svimmel.. Klarte å komme meg i senga igjen før jeg hadde svimt av...

Føler meg absolutt ikke i form...Hodet dunker fortsatt..Får bare ta det med ro...Ikke så mye annet å gjøre vel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...