Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Er det bare meg, men linken når en trykker på nicket er borte ??? Er det noe jeg har gått glipp av.....?
Ugla er mamma! Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Ikke bare deg..forsvant samtidig som den rapporter-funksjonen kom..
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Enig - irriterende! Og Gitte - by the way - jeg kommer til Haugesund 9. - 10. juni. Skal sove hos et søskenbarn og ta fly til England den 10. i ett-tiden engang. Hvis du har lyst til å treffes og ta en kaffe eller noe, gi lyd Den 9. har jeg fri hele dagen, så jeg kan egentlig komme opp når som helst
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2010 Sunshine: Så koselig!!!!!. Nå vet jeg ikke hvordan jeg sender pm her lenger siden jeg ikke får opp profilen din... men jeg vil veldig gjerne treffes :-) Passer flott den 9.juni. Hvis du har lyst å hilse på ungene så passer det best i 16.30-tiden. men du, kan du ikke gå inn på bloggen min, der står e.mailadressen min, så sender du meg en mail ??? donormamma.blogg.no !!! Snakkes :-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2010 Jeg sendte en mail til Webmaster og informerte om problemet. Fikk dette til svar : "Feilen er sendt inn til teknisk avdeling, så da håper vi det ordner seg snart" Ja, det håper vi :-)
Diddi72 Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Hei. Har funnet ut en mulighet. Da jeg var inne på min egen profilen og oppdaterte litt så jeg at det er en link til Finn Andre Brukere, nest nederst på siden. Der kan man visst søke på nicket.... og profilen kommer opp. Håper det hjelper midlertidig da :-)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Veldig koselig Da har jeg sendt deg en mail!!! Snx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå