ellaaa Skrevet 26. mai 2010 #26 Skrevet 26. mai 2010 hei:) er på besök fra 2.trimester og nettopp värt på UL. RIngtesten viste jente (gikk i sirkel) Plumbotesten viste grönn farge (tok den 2 ggr) Men UL viste en gutt, gikk ikke an å ta feil Morsomt med disse "testene" men ta det med en klype salt..
ellaaa Skrevet 27. mai 2010 #28 Skrevet 27. mai 2010 grönn, blå ("kalde" farger) betyr jente mens röd, oransje ("varme" farger ) betyr gutt..
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 27. mai 2010 #29 Skrevet 27. mai 2010 ok, beklager jeg som blandet her (min var rød når jeg tenker tilbake)
vier5 Skrevet 28. mai 2010 #30 Skrevet 28. mai 2010 Dersom den holdes over magen skal den pendle ved jente og sirkle ved gutt. Dersom den holdes over håndledd skal den sirkle ved jente og pendle ved gutt. Jeg har bruke en vanlig pendel og en ring tredd på hårstrå mitt. Har stemt på begge mine jenter. Men er likevel åpen for tilfeldigheter.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 28. mai 2010 #31 Skrevet 28. mai 2010 Jeg prøvde med mannen sin ring nå, siden den har jevn vekt hele veien rundt. Den sirklet 2 ganger over håndleddet og pendlet over magen. Så får tiden vise hva det virkelig blir
vier5 Skrevet 28. mai 2010 #32 Skrevet 28. mai 2010 For å sjekke hvor mange barn man får og hvilket kjønn, skal man holde pendel/ring over håndledd. Man lar den sirkle/pendle, deretter stopper jeg den. Den kan også stoppe av seg selv, men det tar lenger tid. Jeg er utålmodig..... Fortsetter å holde den over håndledd og det samme gjentar seg. Personlig har jeg stoppet helt opp etter 3.gang, da jeg mener det holder med tre (om jeg er så heldig). Later som jeg kan styre det he he... De to første stemte, den tredje gjenstår å se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå