Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #101 Skrevet 22. mai 2010 Visst er det herlig å være pen Mange som ikke tåler at andre har en slik selvtillit.. Hurra for oss som har det, og som blir glad av at andre også har det
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #102 Skrevet 22. mai 2010 Jeg har også vært heldig med utseendet mitt. Har alltid fått veldig mange tilbakemeldinger på hvor søt og pen jeg er. Da jeg tidligere jobbet på en kiosk fikk jeg ofte meldinger av gutter som var interesserte. Bare så synd for meg at jeg ikke har en fin personlighet. I en alder av snart 30 år sitter jeg her med et blendende ytre, men folk stikker så fort de blir kjent med meg. Jeg har aldri hatt et forhold som har vart mer enn 1 år. Jeg er en god venn, men jeg er nok ikke ei noen ville hatt som kjæreste etter de blir kjent med meg. Trist, men det er sannheten.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #103 Skrevet 22. mai 2010 Javel? Og hvor tar selvtilliten turen når utseendet forsvinner? Stakkars dere om noe skulle skje slik at dere ikke er så flotte å se på lengre. Hurra for oss som har annet som gjør livet herlig! ))))))
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #104 Skrevet 22. mai 2010 ser at HI i et av sine andre innlegg har skrevet hun er 20 år, hvem 20 åring er halveis i psykologistudiet da? HAHAHAHAHA, morsomt forumtroll detta her, er det mulig. også begynne å skylde på veninna da, haha, gå gjennom alle innleggene til naeette så ser man fort at hun er den samme hele veien gitt...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #105 Skrevet 22. mai 2010 Jeg er også over gjenomsnittet en pen person. Slank, høy, langt lyst hår, store øyner, fyldige lipper, fin kropp osv. Klart det gjør meg glad noen ganger med alle komplimentene jeg har fått opp gjennom tiden. Og det kan hjelpe på dersom jeg har en dårlig dag at jeg kan stelle meg litt og se veldig bra ut i d minste, for de som er pene kan også ha det vondt og vanskelig. Det å være pen bør ikke bli den viktigste kilden til lykke og heller ikke en identitet. Det viktigste vil være å utvikle sin personlighet og bli et godt medmenneske. Og jeg skal love dere jeg har slitt med mitt selv om jeg er pen. Jeg ville mye heller ønsket meg et litt mer stabilt indre og heller være alminnelig utseendesmessig. Det at en blir lykkelig ( ekte,varig lykke) av å være pen er bullshit.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #106 Skrevet 22. mai 2010 "venninnen" din sier: Jeg har alltid hatt en ganske pen, slank kropp og utseende. Og har det nå også, selvom det ikke er så lenge siden fødsel. Jeg har så lyst til å bare "skryte" til hele verden: "se på meg, jeg fikk barn for bare noen uker siden, men har allerede fått den gamle kroppen min tilbake!" Synes det er sårende å få høre fra alle andre at de ikke kan tro at jeg nettopp har født fordi kroppen min har kommet seg så raskt osv, mens jeg fra sambo ikke får høre noe. Du sier: Jeg får ofte komplimenter for utseende mitt, og at det er helt SINNSYKT at jeg nettopp har fått barn. Tilå være to personer er dere ganske like he he
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #107 Skrevet 22. mai 2010 Og så kom venninnen din tilbake et par dager etterpå for å fortsette på tråden:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #108 Skrevet 22. mai 2010 Snakk om å skyte seg selv i foten... Huff, blir bare trist hele greia egentlig.. Synes nesten litt synd på jenta jeg... Men hun kommer nok over det...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #109 Skrevet 22. mai 2010 29.11: Er snart i uke 29, 08.03 : skriver du om at kjæresten din ikke liker å ha sex med deg etter fødselen. Passet jo ganske bra det.. Eller har du og venninnen din født på nøyaktig samme tid?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #110 Skrevet 22. mai 2010 Vil bare si at å bli bedt om å "stå modell" slett ikke har noe med det å være så ekstremt pen å gjøre, HI. Modeller skal være fotogene. Bare se på mange av de som har gått videre i disse modell-konkurransene på tv. De er jo rett og slett mindre pene til tider! Men de gjør seg på bilder med sminke osv! De er jo bare der fordi de er fotogene, tynne og lange nok. Hilsen makeup-artist som har plukket ut mange "modeller" selv.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #113 Skrevet 23. mai 2010 Huff, denne tråden ble bare trist og usaklig. Synes synd på deg jeg, HI. Det kan skje den beste å glemme anonymknappen. Ikke bry deg om rasshølene her inne, de bare elsker å godte seg over andres ulykke, de er ikke hakket bedre enn det de prøver å framstille deg som. Ha en fin dag! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #114 Skrevet 23. mai 2010 Gi deg nå, naeette. Slaget er nok tapt..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #115 Skrevet 23. mai 2010 Tviler ikke på at du er pen, og det er jo fint for deg:-) Men det med at venninna di har brukt brukerkontoen din... Vel, det er vel ingen som tror på den!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #116 Skrevet 23. mai 2010 Skjønar de verkeleg ikkje at dette er ei dame som har det moro med å skrive eit utruleg teit innlegg, og sjå kor mange svar ho får?? Og no fekk du eit til, HI :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #117 Skrevet 23. mai 2010 Nei, jeg tror faktisk hun skrev det i ramme alvor. Hun føler seg pen og deilig, og har et behov for å gni det inn pga selvtilliten hennes er på bunn. Ikke så rart det, egentlig, med den mannen. Lyver, og flørtet med en annen i svangerskapet og kritiserte kroppen hennes etter fødselen. Synes litt synd på henne, med en slik mann.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #118 Skrevet 23. mai 2010 Jaja, HI! Siden du er psykologistudent så har du vel også hørt om halo effekten?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #119 Skrevet 23. mai 2010 Gjesp, skulle tro du innbillte deg at du var den eneste pene og intelligente? jenta i verden, slik som du legger ut. Kom over deg selv, mange pene jenter med litt i huet rundt om.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2010 #124 Skrevet 23. mai 2010 Huff, håper denne kommentaren fra meg ikke får en karmisk konsekvens, men klarer ikke å la være. "What so ever" betyr "overhodet". Var det "whatever" du prøvde på? Og btw; psykologistudiet vanskelig? Omg. O. M. G. Jaja...selv er jeg stygg som ei ræv, men klarer meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå