Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #76 Skrevet 22. mai 2010 Du lyver så du tror det selv. Gi opp, ikke vri deg lenger inn i nettet nå.... Ikke nok med at du påberoper deg både det ene og det andre, du undervurderer i tillegg intelligensen til aller her inne...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #77 Skrevet 22. mai 2010 Hun skriver om bollemus og oralsex når hun er innom på besøk hos deg. Særlig.
naeette Skrevet 22. mai 2010 #78 Skrevet 22. mai 2010 HI Ja hun skrev om det da hun var oss meg. Jeg og mine nærmeste venninner diskuterer sex og sexlivet genrellt. Spesielt de venninnene mine som har barn. Vi diskuterer ofte om hvordan sex er blitt endret etter fødsel. Hvorfor skulle jeg bry meg om å "redde skinnet" mitt her inne? Kunne jo bare gjort det så enkelt å skifte nick..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #80 Skrevet 22. mai 2010 Bullshit.. Hva tar du oss for?!? Ikke nok med å rose seg selv opp i skyene, samtidig skal man undervurdere intelligensen til alle andre....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #81 Skrevet 22. mai 2010 Jeg er utrolig nysgjerrig på utseendet ditt jeg nå. Finne det noe bilde av deg noe sted som vi kan få se og dømme selv? Det er jo tross alt utseendet ditt vi diskuterer her... Jeg kommer gjerne med en ærlig mening! Og nå må jeg faktisk si at jeg har litt sympati med deg og måten du kaver og bortforklarer deg på. Og så skulle jeg gjerne hørt litt mer om studiene dine. Min mann er psykolog og er nysgjerrig også.
naeette Skrevet 22. mai 2010 #82 Skrevet 22. mai 2010 Jeg tror ikke jeg lar venninna mi låne nicket mitt flere ganger hvertfall. Håper hun aldri går inn på dette forumet mer! Å det bare pga det stygge dere nettopp har sagt om henne, og hvor patetisk, stygg og ekkel hun må være. Er det mulig å være så mannevonde?!
naeette Skrevet 22. mai 2010 #83 Skrevet 22. mai 2010 heh, nå skal jeg altså legge ut et bilde av mmeg selv, og skrive om studiene mine? .... Jeg har sagt det jeg hadde å si. Ha en fin kveld videre. nei beklager..Ha en STYGG kveld. Man må jo ikke tro man er noe. Er jo tross alt mennesker her inne som sliter, og som ikke trenger å få slengt i trynet at man har en fin kveld.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #84 Skrevet 22. mai 2010 Skal du gjøre henne til svarteper her også nå da?!? Herregud, nå må d jammen gi deg!!! Helt syk du!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #85 Skrevet 22. mai 2010 er vel ingen som har sagt "hun" er verken stygg eller ekkel?? Kanskje du skal legge deg for kvelden?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #86 Skrevet 22. mai 2010 Nånå, psykologistudiet er ikke SÅ hardt og tøft som du vil ha det til :-) Har gått det selv, og så smart som du tror du er, er nok ikke jeg, og jeg bestod med glans :-) Dont flatter yourself, naette :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #87 Skrevet 22. mai 2010 Hahahahaaaa! Livet er ikke fult så herlig lenger nå eller...? "Og jeg får ofte kommentarer om personligheten min, og hvor varm og dyp jeg høres ut" (!!!!!!) Ja, du er nok varm og dyp....pfffft!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #88 Skrevet 22. mai 2010 Veldig god venninne, du... Eneste som har sagt at "hun" er stygg og ekkel er du.. Jøss og du lurer på hvorfor det er vanskelig for deg å få nye venner?? "Tja si det...."
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #89 Skrevet 22. mai 2010 G i deg nå. Du deler ikke konto med noen. Husker ei annen her inne som gjorde akkurat samme brøler som deg som brukte samme unskyldning, ei venninne. Hvorfor skulle venninna de lage en tråd dersom hun ikke har pc, får jo ikke sett svarene da. Du dreit deg ut enkelt og greit!! Og hvis det gjør deg lykkelig at venninners menn vil gjøre det slutt for å få deg så må du ha en skrue løs.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #91 Skrevet 22. mai 2010 Ja, skriv gjerne om studiene dine og gi en beskrivelse av hvor deilig du er. Jeg er nysgjerrig på studiet ditt, fortell!
naeette Skrevet 22. mai 2010 #93 Skrevet 22. mai 2010 HI...for siste gang på dette innlegget Venninna mi fikk se de svarene hun trengte da hun skrev det innlegget, for hun var jo på besøk hos meg! Var ikke slik at hun skrev ferdig innlegget og dro sekundet etterpå akkurat.
bunnie Skrevet 22. mai 2010 #94 Skrevet 22. mai 2010 Jeg synes det er koselig å høre det du skriver. Det er viktig å være stolt av seg selv, og nyte det positive i livet!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #95 Skrevet 22. mai 2010 -det er så rart at de som driter seg ut med anonymknappen alltid har ei venninne som bruker deres konto...ler meg i hjel! Husk å ta knipeøvelsene dine du:)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #96 Skrevet 22. mai 2010 Uffda. Trist og patetisk ble det hele til slutt. Ha en fin kveld HI, du har min sympati og medfølelse.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #97 Skrevet 22. mai 2010 Så kjedelig venninnebesøk da. Jeg hadde blitt irritert om mine venninner kom på besøk til meg for å dibbe/ bimme om mus og mann når hun i tillegg hadde diskutert dette med meg og venninnene på forhånd. Håper hun fikk gode svar i det minste.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #98 Skrevet 22. mai 2010 Var jo ikke veldig mange som var begeistret for deg før du dreit deg ut heller men da svarte du og var helt med, når nicket ditt kommer frem ruller du inn med en gang:) Så rart også at venninnen alle de kjipe innleggene er venninnen din sine og de andre er dine... ler
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #99 Skrevet 22. mai 2010 Jeg synes det er bra at noen er så borte at de blir lykkelige av å være pene..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #100 Skrevet 22. mai 2010 Oj, her var det mye misunnelse ute og går. Har ikke lest alle innleggene men.. Synes du, HI, kan være glad jeg. Virker jo som du setter pris på komplimentene du får. Nyt det du. Vet forresten hvordan det er..hehe. på en måte. Men jeg har aldri likt den oppmerksomheten jeg har fått. Nå er jeg 35 år og heldigvis et mer normalt utseende og kropp så jeg mingler meg mer inn i mengden Synes det er skjønt å kan gjøre. Håper lykken fortsetter for deg, og at du håper og ønsker det samme for andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå