naeette Skrevet 22. mai 2010 #51 Skrevet 22. mai 2010 HI her Syke svar her inne.. For å være "ordentlig" pen så må man være veldig ydmyk og ikke vite om at man er det. Det er faktisk de menneskene som synes de er stygge som egentlig er pene. ? Jeg har ikke ihjelbleika hår, ikke i nærheten av lyshårete engang. Jeg bruker ikke mye sminke. Jeg har tatt solarium en gang i hele livet mitt. Og jeg kler meg alminnelig: Dongeribukse/tights og genser. Nesten litt kjedelig i klesveien. Men likevel, jeg er pen! Nei, komplimentene jeg får er langt fra bare fra fulle menn på byen. Hva er problemet deres her inne? Er det ikke lov til å ha et bra liv, og lage et innlegg om det for å dele? Må man kun være trist? Jeg har mitt fantastiske barn, og min herlige samboer som jeg snart gifter meg med. Jeg er i tillegg halvveis i en av de tøffeste og vanskeligste utdannelsene; psykologistudiet. I tillegg til alt dette så er jeg faktisk i øynefallende PEN! Og det har ingenting å si at du anonym her inne drar frem gamle innlegg med mitt nick innpå her. Jeg bruker nemlig denne kontoen/nicket sammen med min venninne. haha..Morsomt! What so ever... Skuffende å se at Norge ikke er kommet lenger unna Janteloven. Jeg må seriøst ta en runde med meg selv nå for å se om jeg er oppmerksomhetssyk, stygg, mindre smart og det som verre er siden jeg lagde dette innlegget. That's life! Noen har både utseende, utdannelse, familien og resten av livet i en perfekt fase, og akkurat nå har jeg den:) Jeg har både sjarm, en herlig personlighet, er rettferdig, og omsorgsfull. Og jeg er skarp nok til å ha komme gjennom til psykologistudiet. Ser at mange av dere skriver at dere er fornøyde med deres gjennomsnittlige utseende, fordi dere har en jobb med utfordringer, har sosiale antenner og har en herlig familie. Ikke noe galt med det, det er jo herlig! Så hvorfor kan ikke jeg få ha alle disse tingene, i tillegg til et pent ytre da? Nei, man skal ikke tro man er noe...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #52 Skrevet 22. mai 2010 Hun er 23, eller har muligens fylt 24 nå.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #53 Skrevet 22. mai 2010 Nei, fordi du under dette - og særlig ditt tidligere nick - stadig har bevist at du tror du er utrolig pen...
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. mai 2010 #54 Skrevet 22. mai 2010 Hah! Du tuller. Jeg er på ingen måte pen. Og har heller aldri vært pen. Jeg er søt, på en god dag. Men aldri om jeg har vært pen!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #55 Skrevet 22. mai 2010 hihi, trodde ikke du hadde noen venninner jeg. Eller kanskje det er din "venninne" som sliter med å få venninner. Vanskelig å vite gitt
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #56 Skrevet 22. mai 2010 ..Og grunnen til at jeg ikke har svart før nå, til dere som absolutt føler for å vite det, så har jeg et sultent barn i hus;)
SuperGlad Skrevet 22. mai 2010 #57 Skrevet 22. mai 2010 Ikke er jeg stygg, ikke er jeg pen. Men allikevel så klarer jeg meg fint igjennom livet :-) JIPPIIIIII :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #58 Skrevet 22. mai 2010 Men herregud da, menneske, du må jo forstå hvordan du fremstår når du skriver på denne måten her! Har ikke tvilt et sek på at du er pen og vellykket osv. osv.. Jeg får også masse oppmerksomhet og komplimenter for mit utseende, har god jobb, flott mann og barn osv. men jeg legger meg jo ikke ut på nettet og skryter av det for det slik som du gjør! Kunne aldri falle meg inn egentlig.. Synes du virker overfladisk jeg, Hi. Ikke fordi du er pen, men fordi du fremstiller seg som du gjør. Beklager...
naeette Skrevet 22. mai 2010 #59 Skrevet 22. mai 2010 HI har ingen steder skrevet at jeg ikke har venninner, men at det er vanskelig å skaffe nye. Jeg og venninna mi skal få en morsom samtale i morgen, men tror jeg dropper å fortelle henne hvor synd dere synes i henne fordi mannen hennes ikke liker bollemusa hennes(?)... Slemt!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #60 Skrevet 22. mai 2010 Du må gjerne ha alt på en gang. Men det er noe lite tiltalende med mennesker som er så utrolig fornøyd med seg selv. Du fremstiller deg selv som perfekt ved å fortelle om godene du får i livet, på bekostning av andre. Du er som en venninne jeg har som uansett hva jeg har opplevd eller vet så har hun opplevd eller hørt noe enda bedre.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #61 Skrevet 22. mai 2010 Synes synd på de ærlige menneskene som har svart på dine "kontaktannonser" her inne jeg, når det tydeligvis ikke er lett å vite hvem man kommer i kontakt med.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #62 Skrevet 22. mai 2010 Det er jo akkurat det som er poenget med innlegget mitt her: Å være fornøyd med det perfekte livet sitt, og samtidig kunne være i stand til å dele det med andre. Selv om det ikke faller DEG inn å skryte av livet ditt/deres, så er jeg ikke slik...Jeg er jo bare overfladisk. HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #63 Skrevet 22. mai 2010 Har hørt begge deler opp gjennom årene - enten at jeg er stygg eller at jeg er ubeskrivelig vakker, men jaggu klarer jeg meg godt lell
naeette Skrevet 22. mai 2010 #64 Skrevet 22. mai 2010 HI Var ikke meningen å "lure" noen med nicket mitt..Men venninna mi satt sammen med meg en kveld jeg var på BIM. Hun er ikke en av de (sånn som meg selv feks) som sitter mye på nett, hun har ikke PC for tiden engang, fordi økonomien er så trang. Så da ba hun meg om å få låne nicket mitt til et innlegg her inne. Og det sa jeg ja til..Gadd ikke lage seg et eget bare for et innlegg. Syntes så synd på henne den kvelden, så jeg sa såklart ja! uansett, det er da mellom oss det da..
Pengetreet Skrevet 22. mai 2010 #65 Skrevet 22. mai 2010 Ingen ting er bedre enn at du er i en fase hvor alt føles bra:) Gled deg over det! Det jeg stusser over er at du skal bli psykolog, hvis disse inleggene dine her er representativt hvor hvordan du er som menneske. Jeg håper at du verdsetter andre verdier høyere enn det ytre skallet Og ikke minst kan formidle til dine pasienter hva som er "ekte" selvfølelse. Mulig jeg har misforstått deg, men i denne tråden framstår du som noe........grunn.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #66 Skrevet 22. mai 2010 Hvorfor i alle dager deler dere konto? Det er jo ikke sånn at det koster noe... Virker som en utrolig tynn bortforklaring.
naeette Skrevet 22. mai 2010 #67 Skrevet 22. mai 2010 HI Det er tydeligvis en ting jeg må oppklare her: JEG HAR IKKE SAGT at mindre pene mennesker har det dårligere i livet. jeg har sagt at JEG som pen har det utrolig bra akkurat nå. Og det er da ikke utelukkende pga utseende, men pga personligheten og IQ min også. Som mange dere her inne mener at jeg ikke har. Skill de to tingene, folkens..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #68 Skrevet 22. mai 2010 Synes det er litt urovekkende at et menneske som skal utdanne seg til psykolog og hjelpe mennesker i krise viser frem slike grunne verdier.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #69 Skrevet 22. mai 2010 At en person med så lite selvinnsikt går på psykologistudiet er for meg fullstendig ufattelig. Skremmende om det er slike typer som skal ha ansvar for livet til folk som sliter... Du som psykologistudent burde i det minste vite at ved å fremheve sitt perfekte ytre og sitt perfekte liv bidrar til å trykke andre som sliter og som ikke har det så perfekt lenger ned i dritten, det er mange som sliter og har det vondt her inne. Men det skjønner du åpenbart ikke. Din sosiale intelligens virker til å være lik null.. Jommen sa jeg psykolog...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #70 Skrevet 22. mai 2010 "Jeg og venninna mi deler nick" Hvor dum går det an å bli. Guuuuud, gi deg nå da, stakars patetiske menneske. Skjønner du ikke at du bare driter deg ut? Huff, jeg skjønner at du må kompansere for din dårlig selvtillitt når du har enn mann som ikke tenner på deg og synes du er for vid og ikke vil ha oralsex med deg. I tillegg prøver han å sjekke opp en annen dame når du er gravid????? Og nå er liksom alt perfekt og dere skal gifte dere? Du er en skikkelig "nut case", vet du det? Atpåtil påberoper du deg å studere psykologi??? Hahaha, huff noen menesker burde beskyttes mot seg selv. Du burde få deg et nytt ick. Ingen kommer noensinne til å ta deg seriøst igjen med det nicket.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #71 Skrevet 22. mai 2010 Du har rett, du viser ikke så mange tegn til personlighet eller IQ.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #72 Skrevet 22. mai 2010 Gidder egentlig ikke å diskutere mer med deg Jorunn. Jeg er ikke jantete fordi jeg uttaler meg om hvordan jeg tror hun er. Det er måten hun fremstiller seg på som gjør at dette bildet dukker opp i mitt hode. Jeg ønsker på ingen måte å jekke henne ned, men synes det er trist at hun ikke ser at det er andre egenskaper og verdier som betyr mye mer enn utseende. Jeg kunne jåla meg opp hver dag og levd på utseendet mitt (gjorde jo bokstavelig det gjennom utdannelsen, uten at det gikk til hode på meg), men ser ikke nødvendigheten i det. Det er så mye mye annet å glede seg over og som gjør livet herlig! Er så lei av at man skal dømmes på måten man ser ut! Jeg får ofte høre at jeg og mannen min er et "ulikt" par, og det er mange versjoner av den setningen som har kommet de siste 10 år! Det gjør meg så lei meg at holdningen til mange er at jeg kunne funnet meg en mann som matcher utseendet mitt og figuren min. Han er bamsete og en smule overvektig og har de snilleste øyne i verden, tynn i håret er han blitt og er absolutt ikke opptatt av utseendet, hverken mitt eller hans. Jeg forstår ikke hvorfor noen på død og liv må kommentere oss som par. Jeg elsker snille mannen min og han elsker meg, og han forteller meg mye oftere at jeg er en god mamma og kone enn at jeg er vakker. Heldigvis! Jeg synes at HI skal være glad for sitt utseende, men det er bare tragisk at livet er herlig fordi hun er pen. Å være ydmyk mener jeg vil være å få en kompliment og svare "tusen takk" enn "ja jeg vet det". Hva tror du HI ville svart? Ikke prøv å lese meg igjen, nå har du tatt feil to ganger.
naeette Skrevet 22. mai 2010 #73 Skrevet 22. mai 2010 HI Jeg trenger ikke "bortforklare" meg. Men tenkte at det hadde vært fint med en forklaring. Hun har lånt min bruker noen veldig få ganger. Det koster ingenting nei, men hun har ikke PC hjemme. Så da pleier hun å låne min når hun er besøk av og til. Og hun mente derfor at hun ikke "trengte" egen konto.. men uansett, det var langt over streken den historia hennes en her inne dro fram!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #74 Skrevet 22. mai 2010 Den vanligste forklaringen til alle som blir busted. Tipper det er veldig mange som tror på det...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #75 Skrevet 22. mai 2010 Den sosiale intelligensen virker ikke noe videre å skryte av, nesten så jeg tror du er et forumtroll, faktisk. Du kommer deg nok igjennom psykologistudiet, men vil stryke i praksis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå