Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. mai 2010 #27 Skrevet 22. mai 2010 Du virker bitter 21:48. Kanskje hun er gørr-pen, og vet det? Har det slått deg?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #29 Skrevet 22. mai 2010 Jeg unner deg å være pen jeg hi, kanskje riktigere sakt å føle deg pen...siden du har en kjærest som gjør ting du ikke liker og lyver for deg, og i tillegg ikke liker å ha sex med deg. Igjen jeg unner deg virkelig å føle deg pen.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #30 Skrevet 22. mai 2010 Og blir tre år eldre på bare et halvt år!!! Da må du være pen da
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #31 Skrevet 22. mai 2010 Hehe, HI forsvant gitt, etter å ha missa anonymknappen. Flau, HI? ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #32 Skrevet 22. mai 2010 Jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg er smart, det har virkelig gjort livet mitt bedre. Jeg har fått høyere utdanning og en jobb som gir meg ansvar, utfordringer, gode tilbakemeldinger og anseelse i samfunnet. Pga jobben har jeg god økonomi. Har aldri hatt problemer med å få jobb pga kompetansen min. Får faktisk også oppmerksomhet fra menn, selv om jeg bare er normalt pen. Hi, hi, måtte bare komme med denne, tror ikke utseende betyr allverden for hvor lykkelig man blir i livet...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #33 Skrevet 22. mai 2010 Enig med deg:-) Jeg er glad for mine faglige evner og lederegenskaper. Det gir meg utfordringer i arbeidslivet og aksept fra mine kollegeger og overordnede. Jeg er også takknemlig for mine sosiale antenner og min evne til å kunne sette andre først og se andres side av en sak. Jeg kan skru på sjarmen, og på tross av mitt gjennomsnittlige utseende og over snittet vekt, kan jeg sjarmere og underholde mer enn den deiligste babe når jeg går inn for det. Livet er herlig når man har vett, humor og sosiale antenner:-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #34 Skrevet 22. mai 2010 Garantert Deilig er Jorunn som har skrevet dette. Innbilsk jentunge...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #35 Skrevet 22. mai 2010 Hi er sikker både pen og snasen hun. Men noe videre skarp kan jeg av det hun skriver ikke si at hun er. Menmen.. Whatever.. I don`t care. Selv ser jeg på meg selv som helt gjennomsnittlig, men har en humor og en sjarm som sikkert drar opp snittet noe - om jeg legger godviljen til. Jeg slipper ikke foran i køen på utestedene, ikke alle menn snur seg etter meg , og ikke ønsker andres menn at de var sammen med meg. Men jeg har en mann som jeg elsker, og som elsker meg tilbake. Vi har bygget oss hus, har bil, hytte og båt. Vi deler samme interesser, og har familier som elsker oss. Vi venter vårt første etterlengtede barn, og vi har gode jobber begge to. Hva som gjør noen lykkelig, er jo selvsagt individuelt, men jeg kan med hånden på hjertet si at et bedre utseende ikke hadde gjort meg noe lykkeligere i det hele tatt. Verden er mer enn menn som snur seg etter en på gata og å komme foran i køen på utestedene.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #36 Skrevet 22. mai 2010 Neida, hun røpet nicket sitt litt lenger opp her;))
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #37 Skrevet 22. mai 2010 Hvordan virker jeg bitter? Mange mennesker er vakre, og det er da ingenting å irritere seg over? Men det som gjør mennesker enda vakrere er ydmykhet og fin personlighet. Jeg blir bare kvalm av sånne som setter seg selv høyere enn andre fordi de liker sitt eget utseende så himla godt. Jeg har vært mange år i modellbransjen og vært på forsiden på ett spesielt ukeblad flere ganger enn noen andre, men har andre verdier i livet enn å leve på utseendet. Jeg føler meg helt alminnelig og har ingen behov for at andre skal vite at jeg lever så herlig fordi jeg ser ut som jeg gjør. Jeg har verdens beste unger, en god jobb og en fantastisk mann som ser helt alminnelig ut. Jeg verdsetter familien og livets faktiske gleder fremfor å flyte på utseendet. For meg høres HI ut som hun er ung og naiv og jeg ser for meg at hun har ihjelbleka hår, mye sminke, tar masse sol og kler seg slik at menn skal legge merke til henne. Jeg er stolt over å sitte på en lang, god utdanning og vet at jeg fortjener jobben min, og at jeg ikke er ansatt for å være til pynt! Jeg må beklage å skuffe deg, men noe bitter er jeg ikke. Jeg har bare ingen forståelse for den type mentalitet som den ikke lenger så anonyme HI har.
Pengetreet Skrevet 22. mai 2010 #38 Skrevet 22. mai 2010 Hvis du har kommet halvveis i psykologistudiet (antar at det er profesjonsstudiet og ikke bare et årsstudium , så finner jeg det merkelig at du tillegger alle erfaringene dine til at du er pen. Ressonementene dine er ikke spesielt reflekterte, for å si det slik. Du kan umulig ha lest så veldig mye om selvpersepsjon og attribusjon. Tipper at du er et lite forumtroll som kjeder seg i kveld.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #40 Skrevet 22. mai 2010 Å joda, det er lov å være pen. Men trenger man å være kvalm selv om? De som er mindre pene, de har ikke samme herlige livet som du de da? Jeg tror nok kanskje psykologistudier ikke helt er tingen for deg heller...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #41 Skrevet 22. mai 2010 he he..disse trådene er underholdning på høyt plan. Først er hi så kjepp høy og tøff så glipper anonymknappen, hi later som det var med vilje så forsvinner hun. Ler meg i hjel.. Og om du er pen så er vel ikke livet ditt såperfekt som du vil ha det til. kjæresten synes du har ei vid bolle mus, vil ikke gi deg oralsex selv om du ber om det. Du har dårlig råd og vil gjerne ta i mot brukte klær fra andre her inne. Kjæresten lyver for deg, og gjør ting du ikke liker. Du høres litt usikker ut.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #42 Skrevet 22. mai 2010 Huff, så flaut, stakkar.... Leste et tidligere innlegg fra henne der hun klager over at mannen ikke vil ha sex med henne etter fødsel. Det stemmer nok det at hun er full av komplekser og dårlig selvtilitt. Hvorfor skulle man ellers føle behov for å starte en slik tråd? Syntes hun var patetisk i sted før jeg visste hvem hun var, men nå synes jeg faktisk synd på henne. Tipper hun kommer til å finne seg et nytt nick nå ja....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #43 Skrevet 22. mai 2010 Igjen det er naeette som selv synes hun er så fantastisk pen..he he
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #45 Skrevet 22. mai 2010 Fantastisk vittig at det er mulig å misse anonymknappen når den automatisk er på og fantastisk vitig at super pene naeette bare slutta å svare...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #46 Skrevet 22. mai 2010 jeg bor også i Bodø, har aldri sett noen som er så pen som hun beskriver seg som... moooaahahahahahah!!!!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. mai 2010 #47 Skrevet 22. mai 2010 Bitter i form av at du ikke kan godta det HI skriver. At du forsøker å "jekke henne ned" "For meg høres HI ut som hun er ung og naiv og jeg ser for meg at hun har ihjelbleka hår, mye sminke, tar masse sol og kler seg slik at menn skal legge merke til henne." Bitter var vel kanskje heller ikke rette ordet. Men du er "jantete" da ihvertfall. Og ydmykhet. Hva legger du i det? Å gjøre seg selv dårligere? Jeg syns det er flott at folk er stolte av gode egenskaper de har, være seg om de er pene, om de er flinke til å lage mat, om de er intelligente osv.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #48 Skrevet 22. mai 2010 Lurer på hvor gammel hun er jeg; 20, 21, 23 eller 26?? Kanskje også 25. Jaggu ikke lett å vite.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #49 Skrevet 22. mai 2010 Lure egentlig litt på hvorfor du tror du slipper foran i køen på butikken fordi du er så pen:) ? Hvis du står der med ei melk og mannen foran har ei stor handlekurv og slipper deg foran tenker du da at han gjør det fordi du er så pen ha ha. Håper ikke alle menn jeg har sluppet foran tror jeg mener der er så pene :) Merkelig at det er mulig å tro alt positivt som skjer i livet kommer av et pent utsene Vitner vel egentlig om litt dårlig selvtillit det.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. mai 2010 #50 Skrevet 22. mai 2010 Hvorfor skulle det være garantert meg som hadde skrevet dette? Fordi jeg tilsynelatende er den eneste i tråden som tåler å høre at HI er fornøyd med utseende sitt, og opplever at hun drar fordeler i livet av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå