Gå til innhold

Nordfjord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må eg desverre komme med enda en crappy melding....

E vist ikkje meininga at ting skal gå som eg vil....

Var på tidlig UL idag, pga d som skjedde ved nyttår.

Der såg ikkje gynekologen liv.... D han fant tilsvarte et foster på 7,5 veke (fosterets telling), noke som ikkje stemme med mi rekning, men intet liv.

Skulle vært 12 idag...(mi telling)

Fikk beskjed om å komme tilbake om ei veke for å være 100% sikre før dei gjere noke meir. Men gynekologen var 99,9% sikker idag...

Dei tok ei blodprøve av meg og skulle ringe meg på ettermiddagen med prøvesvara, noke dei ikkje gjorde... Eg ringte dei og dei hadde ikkje fått svara på prøvene enda, so skulle få tlf i morga.

Skulle komme tilbake med en gang, om eg fikk blødninger e.l.

Får ikkje ting og tang til å stemme i d heile tatt.... Har tatt blodprøver en gang i veka i 5-6 veker, der stigninga på hcg har vært som den skulle, bortsett fra den siste, som hadde sunket, men d fikk eg beskjed om var normalt på den tid.

Mage har eg oxo begynt å få, og puppane mine skulle en til tider tru eg hadde knabba med Pamela ( i forhold til min "normale" str), har ikkje følt meg dårlig bortsett fra kvalmen som jo e normalt...

Tårene har trilla i so og seie heile dag, og dei melder sin ankomst til tide og utide enda, og prøva å få samla tanker og følelser, og prøva å forstå heile greia, men d e faen ikkje lett...

Akkurat no virka alt helt håpløst, men veit at i sånne tilfeller e d fordi ting ikkje va som d skulle... Må bare bruka tida til hjelp for å samle seg, so får vi fortsette som før, og prøve igjen.

For no har eg fått blod på tann og nekta å gi opp!!!

Men akkurat no e alt bare crappy...

So d går bra med meg og mine, men tida kjem til å bli brukt med omhu, for eg merka at ihvertfall psyken min begrensa seg til kor masse den kan klare å takle over kort tid.

No vil eg ha et skikkelig svar så fort som mulig, sånn at eg kan komme meg videre, for no har eg fått nok og e mektig lei motgang.

Men eg veit eg overleve dette oxo;O)

No har eg snakka mykje for min egen del, men veit at d har gått hardt inn på dei to andre rundt meg oxo.

E foreløpig sjukmeldt til 4/5, so får vi sjå korleis stoda e når den tid nærma seg.

Veit at eg no skal nyte ferien så til de grader!!

Stor klem fra meg og mine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nei og nei... Virkelig leit å høyra! Detta var ikkje noko særlig. Håpar det går bra me deg. Skjønnar at dette må vera fryktelig, så det er bra du ser framover og tenker postitivt.

No får du berre ta det heilt med ro ei stund og samle krefter og tankar, det treng du.

Lykke til vidare!

Du må gje ei oppdatering neste veke.

Skrevet

Skal prøve på d ja

Bare tanken på å måtte vente ei heil veke, tynger kraftig på.....

Vil bli ferdig og komme oss videre.

Skrevet

ånei å nei å nei..... ka skal en sei. Alle gode tanker til deg og dine.

Bare lure, sida eg ikkje har so masse peiling, sida det ikkje e liv, reagera ikkje kroppen med blødning, som i en SA? Og om man hadde tatt en graviditetstest, hadde man fortsatt fått positivt svar??

Masse lykke til.

Skrevet

når d er en MA, er d ikkje alltid man opplever blødninger...

eg har ikkje hatt noke av d.

så eg får være med på å velge om eg vil ta tabletter som setter i gang aborten, og da blør ut fosteret. dette kan medføre at der vil henge igjen rester, som da må skrapes ut. eller eg kan få narkose og sove meg gjennom d. dette medførte oxo en liten fare for skade.

hcg min målte 11 000 på den prøva eg tok i går, så den har gått drastisk ned

men aner ikkje om en graviditets-test hadde blirr positiv.

trur foreløpig eg vil gå for narkose, og bare sove meg gjennom d.

venter på tlf fra sjukehuset, om time i neste veke

Skrevet

Eg er Sunnfjording og hadde sjølv ein MA i mi veke 12 for tre veker sidan, der fosteret var tilsvarande veke 8 (eg rekna med at det var etter mine veker, men spurte ikkje). Eg valgte utskraping (ved KK i Bergen sidan eg bur her for tida), og angrar ikkje på det. Då fekk eg som du påpekte sove gjennom det heile, og merka ikkje noko til det etterpå - hadde nesten ikkje blødningar i heile tatt heller, kom litt ei veke etter inngrepet.

Eg har ikkje prøvd tablettar så kan jo ikkje seie noko om kva som er best/verst, men synes det høyres mykje verre ut å måtte gå å vente på at den lille skal komme ut... Og har i tillegg lest en del skrekkhistorier på det området, sjølv om dei sikkert høyrer til sjeldenheitane!

Må til slutt få sei at eg veit kor fælt det er å få den beskjeden under ultralyd, ikkje noko eg unnar nokon. Eg håpar det går bra med deg trass alt, og at de når de er klare for å prøve igjen får ei spire som held seg godt fast :)

Skrevet

Takker for d TrineR!!!

Veit godt at eg ikkje e den einaste, verken første eller siste...

Men d e en beskjed eg ikkje unner noken å få slengt i trynet....

Humør og form e mykje bedre no, etter at ting har fått sunke inn litt meir.

Og eg gir ikkje opp.

Har heldigvis ei datter på snart 13 fra før, so veit eg kan!!!!

Skrevet

Venter fortsatt på tlf......

Skrevet

Venter enda......

Skrevet

etter fortsatt ikke å ha hørt noke fra eid, mandag 31/5, ringte eg sjøl inn.

der fikk eg snakke med ei veldig koselig jordmor, som beklagde alt, men dei har rett og slett problem med gynekologer der inne. sjukeheile bunten omtrent.

ho fikk fiksa time til meg i førde neste dag, tirsdag 1/6. der inne var eg først til kotroll der to leger bekrefta d samme som på eid.

kontroll kl 10

trilla på operasjon kl 13

tilbake på rom kl 14

reiste heim kl 17

(inngrepet tar ca 10-20 min)

ingen smerter, kun litt blødninger i går, og foreløpig minimalt hittil i dag.

alt går bare bra, både fysisk og psykisk, og skal nå nyte sommeren og ferien sammen med familie og venner til d maximale.

og kanskje eg er fit for fight når sommeren er over, men skjer d før, er eg klar for d oxo.

har nå hatt en uke til å la ting synke inn.

kommer selvfølgelig aldri til å glemme at eg har gått gjennom en ex.u. og en MA, med 5 mnd mellomrom, men kan ikke la d ødelegge hverdagen heller.

prøver å bite tenna sammen og bare se fremover og nyte livet:O)

ønsker alle andre her inne masse lykke til, og ha en riktig god sommer

Skrevet

har til no trudd at alt har vært bare bra....

men har merka litt på psyken at eg ikkje heilt veit kor eg står....

veldig svingninga opp og ned.....

e spesielt når eg e aleine, og tankane har tid til å surre....

Skrevet

Huff føler med deg!

Er en tøff ting å gå igjennom, blir en sorg som må bearbeides!

Har nesten hatt samme opplevelsane, to MA siste året en uke 8(juli) og en uke 11(nov)..og er tilbake på prøvinga igjen(7pp).

Har også ei fra før så det holder motet oppe..

Er foresten frå Stadt, men bur på østlandet.(78mod)

Gi deg tid til å "sørge", æi begravde meg i jobb og masse anna tidsfordriv og fikk meg en liten smell etterkvart..

Skrevet

sjekk postkassa di ♥gullegull08♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...