Gå til innhold

Ser deres barn samme film om og om igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik at de kan teksten utenat omtrent? Det gjør innimellom mine.. De forelsker seg helt i en film og jenta sitter: "mamma se nå, se nå, mamma se nå, nå kommer det morsomme, se nå mamma nå skjer det å det.." Er greit for meg, men ikke så enkelt når det er andre barn og ser på film..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kan de veldig mange utenat ja! Er et par filmer som er populære i slengen, som de veklser på å masse om å få se. Akkurat nå er det Alvin og gjengen 2 som er popis her i huset.

Jeg var sånn selv husker jeg. Kan fremdeles HELE "En langbeint film" på rams! Ungene ler så de griner når vi ser den for da er det mamma som sier alt først =P

Skrevet

Her og, kan gjerne fortelle hva som skjer og skal skje gjennom hele filmen. Moro det!

Skrevet

Ja hehe, er noen filmer dem aldrig blir lei

Skrevet

Ja, det går gjerne i perioder - akkurat nå er det ingen bestemt film faktisk, men "Biler"-perioden tok jo laaaaaang tid da. Tror til og med jeg kan hele dialogen der. "Wall-E" var også populær. :)

Skrevet

Åh ja! Både mannen min og jeg var veldig fornøyde da datteren vår forelsket seg i Shrek, som jo egentlig er en veldig morsom film. Meeen kan trygt si at den er lagt for hat nå, etter at den har rullet og gått på skjermen en liten evighet. Vi ser ikke på barne tv her i huset, det er bare "trollet" som gjelder.

Skrevet

ja :)

Skrevet

Jepp.

Eg gjer det til ein viss grad sjølv og, har nokre favorittfilmar som eg kan sette på som "bakgrunnsmusikk" når eg strikkar eller sit med pc'en :o)

Skrevet

Vi har maaange amerikanske filmer, så jeg er veldig fornøyd med at femåringen vil se Pippi og Emil om og om igjen. Pippi på svensk, Emil på norsk. Noen av Ivo Caprinofilmene har også gått i reprise her mange ganger: "Kappåt tålle" (Gutten som kappåt med trollet) og Karius og Baktus spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...