lifeline Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 hyle ut i glede og rulle rundt på gulve å smile stoooort. for jeg skal ha ny baby og jeg skal få oppleve den store gleden å bli mor igjen. Det er ikke en levende sjel som er glade for denne graviditeten. Bare jeg og barnefaren.Men han har en dum regel at man ikke skal snakke om det før man er over spontanabort farene. så jeg får ikke glede meg høyt til han. så derfor bruker jeg nå dere andre fantastiske damer her inne. til å fortelle hvor mye jeg gleder meg. takk for at jeg fikk lov:D
Gullklump i magen<3 Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Gratulerer så masse!!! Ingen som er glade for graviditeten? Det hørtes ikke helt greit ut.. Hvor langt er du på vei?
lifeline Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2010 vi er ikke i den beste situasjonen. vi har ett barn fra før og mange synes det er for tidlig at vi får en til siden barnefaren er student og jeg nettopp har vært i permisjon nå. så mange synes det er feil at vi får en til. Men vi er jo ikke 12 år. vi er faktisk 25. Jeg er ca 7+5 nå.
~Roskva~ Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Gratulerer så mye, og velkommen blandt oss nygraverte :-)
Sara Maria Skrevet 23. mai 2010 #5 Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer! Det er helt fantastisk å få lov til å bli mor!! Det passer sjelden perfekt å få barn, men man får det alltid til å passe! Og har barnet foreldre som vil det beste for barnet så har det et veldig godt utgangspunkt for å få det bra. Lykke til, dette er stort!
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Gratulerer så mye... Bare å rope ut her...Og alle andre kan ta lang fart å drite i hva dere gjør... Bare kose seg det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå