Gå til innhold

16 and pregnant!! Dagens episode.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for en idiot jente og gutt. Stakkars unge! Ikke fordi de får barn tidlig, men de oppfører seg som 5 åringer begge to, og da hjelper det ikke hvor ung eller gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke ferdig da? Begynt ny sesong? Eller henger norge etter mtv.com?

Skrevet

Hvor sendes dette?

Skrevet

Sett alle på mtv.com så kan du ikke si hvem det er snakk om? :)

Skrevet

hvor sendes det??

Skrevet

Ny sesong :) Den går på MTV. Ny episode i morgen 18:10 !

Da er det 3 episode tror jeg :) Følg med. Repriser går på lørdager 19:10. Noen av de er jo superengasjert og flinke. Men dagens far var komplett IDIOT!! huff.. og jenta også siden hun var sammen med, og fikk barn med han.

Skrevet

mtv. sesong to nå

Skrevet

Du som spør hvor det sendes; hva er det med mtv.com du ikke får med deg?

Skrevet

Sesong to har jeg sett ferdig.

Skrevet

19:59 : Jenta het Nikkole (ja, rar staving :S) Hu blonde, som bare lot pappaen til ungen tråkke på hu så til de grader! Han gjorde det slutt når babyen var 1 mnd for å gå til xn sin. Og krangla med mora hennes under fødselen. Han mobba og maste på jenta under fødselen også. Fikk lyst til å slå han. :P

Skrevet

Huff, har hun med adopsjonen gått enda?? Jeg grein og grein :(

Skrevet

Hun ja, synes så innmari synd i mødrene der. Spesielt moren til nikole da, men altså, hadde jeg hatt en sånn sønn hadde jeg dødd.

Skrevet

Gått? Hun var med i forrige sesong. Ja, stakar .. verste var at de var det beste paret av alle, og tror de skulle klart det bedre enn mange av de andre. Selv om jeg synes det var smart, og et stortvalg å ta av noen så unge.

Skrevet

I sesong 2 er det også noen som adopterer ;)

Skrevet

Hadde sønnen min behandla sin gravide kjæreste sånn så skulle jeg gitt han juling :P Hadde blitt så provosert. Men han har vel blitt sånn for en grunn, og tror aldri jeg skulle fått sånne barn selv.

Ja, stakkars mora hennes. Huff..

Skrevet

Ny en i år... Grein forøvrig da og, men den nå.. huff!!!!

Skrevet

Åja! Visste ikke det :) Nei, det tror jeg ikke. Ikke som jeg har fått med meg :) Har bare vært 2 episoder, nr 3 går i morgen :) 18:10

Skrevet

Er den verre? Huff da.... :S Da må jeg følge med da. Jeg er veldig følsom, så det blir mye grining :P

Skrevet

Ja denne var faktisk verre.. finner de på mtv.com altså, men må bare huske på å alltid trykke mtv us!! ellers blir du stengt ute fra å se episodene før de er gått i norge.

Skrevet

Lori er hun med adopsjonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...