Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Jeg mener min far og mor skal sitte på hver sin side av meg og min mann.og svigerfar/mor på siden av de igjen...er i allefall det som står på de nettsidene jeg har vært innom. Men,der er svigermor helt uenig...hun mener mine foreldre skal sitte på min side,og de på min manns side..Hva er riktig? Og hva med forloverne?Vi skal ha runde bord,skal de da sitte ved vårt bord? Og hvis de skal ha hverandre til bords,hva da med deres følge?som forøvrig ikke kjenner hverandre? Hjeeelp....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Gjør som dere ønsker ) I bryllupene jeg har vært i tror jeg det har vært lagt vekt på at folk skal kose seg og slappe av. Dvs at alle har fått sine egne partnere til bords. Forloverene m/følge skal sitte ved samme bord som brudeparet. Lykke til !!
It's all about me Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 I følge skikke og bruk har du rett, og det er den vanligste reglen å følge også. Er noe med at to familier føyes sammen. Ang. forloverne så er det ikke uvanlig å dele opp disse. Forloverne er bordpartnere, og dems respektive er bordpartnere. Men det er ikke noe en må.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå