Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått strekkmerker? Hvordan kom disse og når?? Ser noen har vonde strekkmerker. Har alle det? Jeg er i uke 28 og har ikke fått noen enda... Fikk ikke i mitt første svangerskap heller, men er litt redd for at de skal dukke opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er i uke 28 selv og ikke fått noen strekkmerker :) enda i hvertfall.

Har hørt med flere som ikke får, men uansett så smører jeg magen med olje og krem, bare for sikkerhetens skyld :)

Om du får det så er det fordi magen vokser veldig fort.

Skrevet

Smører meg på magen, puppene og rompa her også! Ser ingen enda. Er 25 uker. Men sist oppdaget jeg ETTER graviditeten at jeg hadde fått noen bak på hofta/rompa. Men de var aldri sånne blå strekkmerker. Oppdaget etterpå at jeg har noen små "hvite streker" i hudet liksom. Ikke ille det da. Gikk opp 18-19 kilo sist, så var nok derfor :-) Hittil har jeg "bare" lagt på meg 5. Har nok litt med hvor mye og hvor fort man legger på seg. Og noe arv vil jeg tro :-) Fin er vi uansett! Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Jeg har heller ikke fått noen strekkmerker på magen enda (heller ikke i første svangerskap) men bakpå rumpa og lårene er det ett par;) hehe.

Ser ikke bort ifra at strekkmerkene på magen er rett rundt hjørne nå da jeg er mye større denne gangen enn første gangen.. Men vi får nå se!Hihi. Bryr meg overhodet ikke om jeg får det for å si det sånn.

(jeg har lagt på meg 14kg til nå, er 27+5)

Skrevet

1 svangerskap gikk jeg opp 6 kilo og fikk mine første og eneste strekkmerker på yttersiden av lårene... gikk opp 12 og 18 med henholdsvis 2. og 3. mann.. ingen flere strekk merker.. er 27 uker på veg med nr 4 og har fått opp 7 kilo til nå.. fremdeles ingen strekk merker:) Så for meg er det nok det genestidke som bestemmer og ikke antall kilo opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...