*tyren72* Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Hei ville bare si ifra at du hadde rett, du kunne ikke se noen graviditet på meg nå men iløpet av året. jeg er ikke gravid nå men håper jeg blir det snart... Kan du se noe nå hvordan det ligger ann? Når blir jeg gravid? Ser du noen andre ting så vil jeg gjerne høre. Jeg har søkt på ny jobb ser du noe der? Tusen takk Zassy.. 160572
zassy☆ Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Hei og tusen takk for tilbakemelding, det setter jeg pris på! Skal se om jeg får anledning til å se på deg litt senere, er litt travel for tiden, men har deg i bakhodet
*tyren72* Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2010 kjempe fint Zassy setter stor pris på det..
zassy☆ Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Da har jeg fått tatt en titt! Som sagt før så er det litt vanskelig å si eksakt måned synes jeg, men jeg ser graviditet og jeg ser det veldig snart! Det er sterke kort på graviditet her! innen sommer/høst iallefall. Innen de neste 3 månedene tror jeg. Spør meg igjen du når du er like før neste periode i juni, tror det kan bli raskere enn du kanskje tror. Da var det jobb. Jeg får opp en dame i forhold til dette, sjef? Er det noe type kreativt arbeid dette eller? Dette er en veldig god sjanse for deg..liksom endelig! Noe du har ventet på? Enten at du har gått arbeidsledig en stund eller har søkt uten at noe har skjedd, så nå blir det endelig å skje noe. Ser også at du får opplæring her og at du liker det du holder på med, så jeg tror at dette vil lykkes for deg. Liksom en ny start her. Jeg tror at du får jobben! Lykke til!
zassy☆ Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Hadde du forresten sett at jeg hadde svart her ang graviditet? Kan godt se igjen altså når jeg får tid, men tenkte bare dytte opp denne i tilfelle du ikke hadde fått den med deg
*tyren72* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2010 Jo jeg fikk sett det Zassy. jeg skal ha tanta i morgen så er litt nysgjerrig på om jeg kan være det nå. Men du hadde jo så rett ang jobb, du er kjempeflink.. Tusen takk
*tyren72* Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2010 Hei igjen zassy, har du tid til og se på meg "igjen" ang graviditet, kan jeg være det denne mnd kansje? Skal ha tanta 5 juli.... Uff føler jeg maser litt mye på deg stakkars... Tusen takk på forhånd.. 16.05.72
zassy☆ Skrevet 18. juli 2010 #9 Skrevet 18. juli 2010 Hei jeg har vært på ferie så har ikke fått sjansen til å sett på deg enda. Er du her fortsatt og ikke blitt gravid eller? Si fra så kan jeg ta en titt i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå